10 + 1 άχρηστα πράγματα για μένα

Τα μπλογκοπαίχνιδα τα θεωρούσα πάντα ευκαιρία για να γεμίσουμε το blog με αναρτήσεις, όταν δεν έχουμε κάποια ιδέα ή όταν έχουμε στερέψει δημιουργικά. Για να μη μακρηγορώ, δεν τα είχα σε υπόληψη, όπως κι όλοι οι υπόλοιποι blogger. Είναι ένα «αποταξάμην» μπλογκικό αυτό το πράμα. Πως λέμε, «δε βλέπω Μαρία η Άσχημη» ή «δεν παρακολουθώ ριάλιτι»;

Μετά ήρθε το ΙδιογράφΩς, που απαιτούσε να δημιουργήσεις και να προσφέρεις ένα κομμάτι σου στο (αχόρταγο) αναγνωστικό κοινό, με τρόπο μη συμβατό με τις νέες τεχνολογίες, αλλά με μέσα που αυτές παρέχουν. Μου φάνηκε έξυπνο, διαφορετικό και άρπαξα την ευκαιρία (πρόσκληση ήθελα να πω).

Σήμερα, συμμετέχω σε ένα νέο παιχνίδι, αποδεχόμενη την πρόσκληση της elf, που την κάλεσε η beth, που την κάλεσε ο Dr.Seeng, που τον κάλεσε ο Λωτοφάγος, που τον κάλεσε ο Μπλογκούλης, που τον κάλεσε η Θεία Donna, που την κάλεσε ο Mahler, που τον κάλεσε η Crazy Waters… Η αναζήτηση έγινε γιατί θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω ποιος/ποια το ξεκίνησε, αλλά κάπου εδώ έχασα τα ίχνη του.

Εν κατακλείδι, συμμετέχω γιατί το παιχνίδι ταυτίζεται μ’ αυτό που κάνουμε γενικότερα ως blogger. Κοινώς, αγωνιούμε να αραδιάσουμε πράγματα που φαίνονται ασήμαντα, σε μας, για μας και για τους άλλους. Ορίστε λοιπόν:

1. Είμαι κλειστοφοβική, από τότε που με θυμάμαι! Παρόλα αυτά, ζω επί δεκαπέντε χρόνια στον 6ο όροφο πολυκατοικίας και ανεβαίνω καθημερινά με τις σκάλες (ακόμη και τα ξημερώματα μετά από οινοποσία και γλέντια, πτώμα και ζαλισμένη).

2. Όταν ξυπνάω το πρωί βάφομαι γιατί δεν αντέχω την αγουροξυπνημένη εικόνα μου στον καθρέφτη. Αυτός είναι κι ο λόγος που συνηθίζω να κάνω διακοπές πολυτελείας με όλα τα κομφόρ (αυτοκίνητο, ξενοδοχείο, πολλά αστέρια κλπ.) και όχι «εκστρατείας» (αντίσκηνο, ποδήλατα, τσιμπούρια).

3. Μ’ αρέσει το ποδόσφαιρο, κατά προτίμηση το αγγλικό. Η αδυναμία μου είναι οι όμορφοι παίκτες (π.χ. Ronaldo, Kaká, Van Basten κλπ.), τους οποίους ξεχωρίζω καλύτερα κι απ’ τους σπορτκάστερ! Την περίοδο του Euro ή του Mundial ακούγομαι περισσότερο από τον πατέρα μου και τα δύο αδέρφια μου, τόσο στα σχόλια, όσο και στα επιφωνήματα. Η παρέα, οι μπίρες και οι πίτσες ή τα μεζεκλίκια είναι απαραίτητα συνοδευτικά για τη θέαση του αγώνα.

4. Λατρεύω τη θάλασσα… αλλά μόνο σε φωτογραφίες. Όταν την πλησιάζω περνάω την ώρα μου κάτω από ομπρέλες, μακριά της – σε απόσταση ασφαλείας από παιδιά και αμμόλοφους. Ο κόσμος μαυρίζει, εγώ παραμένω λευκή.

5. Έχω βρει το ιδανικό μου ταίρι, αλλά είναι το ίδιο στραβόξυλο μ’ εμένα και δεν μπορούμε να συγχρονιστούμε. Είτε θα ξυπνήσει και θα με απαγάγει, είτε θα τον τυλίξει καμιά του δρόμου και θα την κάνει «κυρία με τα ούλα της».

6. Κάθε Παρασκευή απόγευμα έχω πάγιο ραντεβού στην κομμώτρια μου… εδώ και είκοσι χρόνια! Δεν το κάνω από αυταρέσκεια, είναι πλέον τρόπος ζωής. Ένα πράμα όπως το «καφενείο» που πάνε οι άνδρες.

7. Αφιέρωσα όλη μου τη ζωή και σπούδασα πως να προστατεύω το περιβάλλον, αλλά φοβάμαι όλα τα ζωντανά του Θεούλη και τσιρίζω σαν τρελή και μόνο στη θέα τους.

8. Πρέπει να βάλω εφτά κιλά σύμφωνα με τις τελευταίες οδηγίες του οικογενειακού μας γιατρού. Ίσως τα καταφέρω, μόνο και μόνο για να αλλάξω γκαρνταρόμπα.

9. Χειμώνα-καλοκαίρι πίνω τον Νες μου χλιαρό. Η υπόλοιπη οικογένεια τον προτιμά καυτό! Φραπέ δεν πίνει κανείς.

10. Έχω δει καμιά σαρανταριά φορές την τριλογία του «Άρχοντα των Δακτυλιδιών», αλλά κάθε φορά λέω στους άλλους πως είναι μόλις η δεύτερή μου.

10+1. Δε συγκρατώ ονόματα. Ο κόσμος μου είναι γεμάτος από «νεαρούς», «κοριτσάκια», «λιακάδες», «λουλούδια» και άλλα απρόσωπα.

Με τη σειρά μου καλώ τους: Intenetakia, Blog85100 (αμφότερους), Rizobreaker, Lingua Franca, Philos, Mediabiz.

~ από Mara Lisha στο Ιουνίου 25, 2008.

11 Σχόλια to “10 + 1 άχρηστα πράγματα για μένα”

  1. Να σου δώσω 7 κιλά να βάλεις? Εμ, αν χρησιμοποιείς σκάλες 6 ορόφους κάθε ημέρα που να βάλεις γραμμάριο. Η ιδανική γυμναστική!
    Κατα τα άλλα και γω δεν συγκρατώ ονόματα και πάω διακοπές με όλα τα κομφόρ…
    Τώρα το πότε θα ανταποκριθώ στο παιχνίδι δεν ξέρω. Θέλω αλλά δεν ξέρω το πότε!
    🙂

  2. Τα 7 κιλά θα τα πάρει από εμένα!Ευχαριστώ για την πρόσκληση!Σήμερα κιόλας το βράδυ θα την αξιοποιήσω!Ωραίο αυτό το παιχνίδι…

  3. Ευχαριστώ πολύ για το κάλεσμα! Αν αργήσω να φτιάξω το κείμενο θύμησε μου το! 😛

  4. Mara Lisha σκέφτομαι ότι αν σε συναντούσα στη real life και όχι στην Online life ίσως θα έχανα την ευκαιρία να σε γνωρίσω. Κάνεις όλα αυτά που ενδόμυχα μεν ζηλεύω, αλλά από την άλλη φοβάμαι κιόλας. Να εξηγήσω τι εννοώ: ΚΟμμωτήριο! Μα πως το καταφέρνεις αυτό με το εβδομαδιαίο πρόγραμμα? εγώ μπαίνω κλαίγοντας και βγαίνω με λυγμούς. με στρεσάρει πάρα πολύ. Καθημερινά βάψιμο. Επίσης έχω μείνει με την εντύπωση ότι είμαι φρέσκια σαν 10χρονο, άρα το βάψιμο απαιτείται σε πιο High καταστάσεις. Από αυτά τα δύο ας πούμε θα έβλεπα μια τόσο περιποιημένη και προσεγμένη κοπέλα
    που θα έλεγα: Χμ είναι τόσο ωραία/προσεγμένη που δεν θα κοιτάζει/ταιριάζει με άτομα σαν κι εμένα.Κατάλαβες τώρα γιατί σου λέω ότι θα είχα την ατυχία να μη σε γνωρίσω?

    Να πεις στο στραβόξυλο ότι εκτός από τον κίνδυνο να τον τυλίξει κάποια με τα ούλα της και να τον χάσεις, υπάρχει κι αυτός του να σε τυλίξει εσένα ένας κύριος περιωπής και να σε χάσει.
    Μερικές φορές κάποια πράγματα ρε παιδί μου διαιωνίζονται για όλους τους λάθος λόγους.
    πολλά φιλιά

  5. Καλησπέρα Mara. Επειδή γνωριστήκαμε σχετικά πρόσφατα, είναι χρήσιμο για μένα (ψυχολόγος γαρ) να μάθω μερικές λεπτομέρειες για το ποιόν σου… Έχουμε και λέμε λοιπόν:
    1. Χμ… δες το θετικά. Καθημερινή άσκηση σε μια εποχή που όλα γίνονται πλέον με τη βοήθεια της τεχνολογίας…
    2. Δεν έχεις αυτοπεποίθηση βρε;
    3. Μεγάλο προσόν αυτό, πίστεψέ με. Ελπίζω να είσαι φαν της Manchester United…
    4. Χεχεχε μία από τα ίδια (περίπου). Αν και ζω σε απόσταση δέκα λεπτών με αυτοκίνητο από τη θάλασσα…
    5. Τα ετερώνυμα έλκονται…
    6. Πολύ καλά κάνεις. Πρέπει όλοι να προσέχουμε τον εαυτό μας!
    7. Δεν πειράζει καθόλου. Αρκείς που προσφέρεις!!
    8. Μην το επιδιώξεις. Αν είναι να μπουν, ας μπουν χαλαρά…
    9. Χμ… δεν πίνω καφέ, επομένως δεν έχω ιδέα…
    10. Με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα, με λένε Κώστα,
    Καλησπέρα, πολλά φιλιά! 🙂

  6. Ααααχ κορίτσια!!
    Make up, όμορφοι παίχτες, κομμωτήρια!!
    Μου θυμίζει ένα τίτλο βιβλίου ‘αγόρια από τον Άρη, κορίτσια από την Αφροδίτη’, η κάπως έτσι τέλος πάντων!

    Ίσως το κάνουμε κι εμείς όταν θα ταιριάξει με την διάθεση μας.
    Ευχαριστούμε Mara για την πρόσκληση!

  7. @ Philos, linguafranca, Τα κιλά πρέπει να τα πάρω!!! Αν μπορούσα να τα βάλω διαδικτυακά θα ήταν το τέλειο.
    Με ένα κλικ θα τέλειωνε το μαρτύριο…..
    Τουλάχιστον, λυπηθείτε με και στείλτε μου την δική σας καθημερινή διατροφή μπας και πάρω καμιά ιδέα 🙂

    @ Rizobreaker, Στενός κορσές 🙂

  8. @ Wilma Να είσαι σίγουρη πως θα ταιριάζαμε μια χαρά καλή μου. Από τον τρόπο γραφής τον δικό σου όσο και της Elf αντιλαμβάνομαι πως είστε φίλες χρόνια και γνωρίζεστε καλά. Αν ο δρόμος μου με βγάλει ποτέ προς τα μέρη σας θα σας στείλω πρόσκληση για τσάι σε Spa (ζηλεύω που έχετε). Εδώ που είμαι εγώ, άντε το πολύ κανένα λασπόλουτρο στην Πικρολίμνη 🙂

  9. @ dr.Seeng Γιατρέ μου, Κώστα μου, «όλα στο κόκκινο» γιατί μία είναι η ομάδα και μου πάει τρελά το χρώμα!!
    Πρώτος πάντα στην ψυχανάλυση, αν και θα δυσκολευτείς με μένα. Ιδιάζουσα περίπτωση όπως λέει και ο αδερφός μου 🙂

    @TeddyBoy Άντρες από τον Άρη, γυναίκες από την Αφροδίτη του John Gray. Αν εννοούμε το ίδιο βιβλίο. Πολύ καλή επιλογή. Λες να βρούμε το άλλο μας μισό; 🙂

  10. Μ’ αρέσεις όλο και περισσότερο, μικρή μου, fuck το σπανακόρυζο, ας συναντηθούμε για καφεδάκι. Ή ουζάκι :-).
    Ή να δούμε καμιά μπαλίτσα. Μόνο να είναι ισόγειο γιατί αν κλειστούμε σε ασανσέρ οι δύο κλειστοφοβικές, μας βλέπω να μην ξανασυναντάμε κανέναν! Πολλά φιλιά, σ’ ευχαριστώ που τα μοιράστηκες μαζί μας, καλό καλό ΣΚ!!!

  11. Τσάι σε Spa? πότε θες να κατέβεις? ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΣ! σε περιμένουμε

Σχολιάστε

 
