Αυγουστιάτικο φεγγάρι

Στο τέλος του καλοκαιριού, διανύοντας τον μοναδικό μήνα του χρόνου που έχει την τιμή να έχει το δικό του, ξεχωριστό, «Αυγουστιάτικο φεγγάρι», παίρνω μια ανάσα, εν μέσω και των δικών μου διακοπών, για να κάνω ακόμη ένα ρομαντικό – άκρως μουσικό – flashback!

Είχα την εντύπωση όταν ξεκινούσα να ασχολούμαι με το blog πως θα έπιανα τακτικά τον εαυτό μου να σχολιάζει σειρές και ταινίες, που είναι άλλωστε μια από τις προσφιλείς μου ασχολίες. Αντίθετα μ’ αυτά που υποπτευόμουν, φίλοι καρδιακοί, που με στήριξαν και με στηρίζουν (αναρωτιέμαι γιατί βέβαια!), τόσο δικτυακά όσο κι εκ του σύνεγγυς, μου λένε και μου αποκρίνονται πως κατάφερα να τους φτιάξω τη διάθεση (επανειλημμένως), γράφοντας για πεζά και ανούσια πράγματα, όπως για παράδειγμα… τη διάθεσή μου!

Αυτήν θέλω να μοιραστώ και σήμερα το βράδυ, στο πιθανότερα μικρότερο σε έκταση και μυθιστορία «δημοσίευμά» μου (YES! Δεν είπα post).

Για να συνεχίσετε πρέπει να δημιουργήσετε τις απαραίτητες συνθήκες:

1. Δημιουργήστε σκότος! Αν υπάρχει φυσικό, εβένινο σκοτάδι της νύχτας χωρίς φωτορύπανση, είναι ακόμη καλύτερα. Αν όχι, τότε προτιμήστε βαριές κουρτίνες, ακόμη και κουβέρτες – όχι για να σκεπαστείτε, αλλά για να κλείσετε τα παράθυρα.

2. Διαλέξτε ένα καλό κόκκινο κρασί (όχι της παρέας, ούτε του Μπαρμπα-Τάσου απ’ το Φανό, που by the way, έχει το καλύτερο χύμα κρασί στην περιοχή μας). Προτιμήστε ένα ισπανικό, ένα ιταλικό ή κάποιο φημισμένο καλιφορνέζικο. Ποτέ γαλλικό. Είναι très banale!

3. Ετοιμάστε μια ωραία πιατέλα με τυριά και άλλη μια με φρούτα. Διακοπές είναι. Ξεχάστε τις δίαιτες και τις σιλουέτες. Όσοι ήταν να σας δουν στις πλαζ… σας είδαν. Κεφάλια μέσα τώρα.

4. Πάρτε τον άνθρωπό σας αγκαλιά, δείξτε του το φεγγάρι κι αφεθείτε στη γοητεία της δεκαετίας που έδωσε στην ανθρωπότητα τον ορισμό του κιτς στη μόδα, αλλά και υπέροχα τραγούδια να μας θυμίζουν τα νιάτα μας…

Fool’s Garden – Lemon Tree

The Stranglers – Golden Brown

Supertramp – Breakfast in America

~ από Mara Lisha στο Αύγουστος 19, 2008.

48 Σχόλια to “Αυγουστιάτικο φεγγάρι”

  1. Πολύ όμορφες μουσικές επιλογές mara.
    Και είναι ότι πρέπει για την φάση που περιγράφεις..
    Αν και με τις κουβέρτες στα παράθυρα θα βγάλουμε την μπέμπελη βρε αδερφάκι μου (χαχαχα)

  2. @ wert01gf
    Αγαπητέ μου έχεις απόλυτο δίκιο, χα χα
    Δεν ξέρω πως μου ήρθε,φαντασία είναι αυτή! Υποσυνείδητα ήθελα να φυσάει και να κάνει κρύο!

  3. Χμ… ναι θα συμφωνήσω με τον wert. Ενώ τα έχεις στήσει όλα τέλεια… αυτό με την κουρτίνα είναι λίγο… κάπως. Αμάν βρε πουλάκι μου.
    Στα υπόλοιπα είμαι σύμφωνος 100%. Και τα τραγούδια ονειρικά. Ειδικά τα δύο πρώτα. Χμ… κι επειδή είμαι θεριακλής… θα προσθέσω μαζί με το κρασάκι και κανα-δυό ωραία στριφτά τσιγαράκια (όχι από τα άλλα. Τα κανονικά λεω).
    Καλημέρα και πάντα τέτοια διάθεση κούκλα μου 🙂

  4. Αυτό με την κουρτίνα! Πάρτε την κουρτίνα, εγώ θα πάρω το zong! 🙂
    Εντάξει το παραδέχομαι, δεν μου αρέσει το καλοκαίρι… χα χα
    Ευτυχώς που δεν θα έχει τόση ζέστη όταν βρεθούμε με την παρέα. Αλλιώς βλέπω τα κορίτσια να μας πηγαίνουν σε πισίνα μπρρρρρ

  5. Αυγουστιάτικο φεγγάρι και ρομάντζα!!!! Παραλιακή ταβερνούλα, μεζεδάκια και ρετσινούλες με καλή παρέα.

    Κρασί από Καλιφόρνια προτιμότερο από τα άλλα που αναφέρεις. Εννοείται πως τα Γαλλικά είναι τα καλύτερα αλλά όντως πολύ μπανάλ.

    Όσο για τα πιάτα … Όντως διακοπές τέλος … οπότε κοιλίτσες έξωωωωωωωω

  6. @ moyratos
    Καλώς ήρθες αγαπητέ μου. Χαίρομαι ιδιαίτερα.
    Βέβαια νεράιδες δεν έχουμε εδώ, αλλά από κρασάκι και μεζεδάκια άφθονα! Θα σε τρατάρουμε όλο το χειμώνα…
    Ανυπομονώ για το επόμενο quiz 🙂

  7. Χάζευα την φετινή αυγουστιάτικη πανσέληνο ποτίζοντας τον κήπο των γονιών μου (είναι διακοπές και ήρθα ν’ αναλάβω υπηρεσία), σε πολύ (όχι απόλυτο όμως) σκοτάδι και με μουσικές επιλογές λίγο διαφορετικές. Και στο τραπεζάκι ένα πεζό-πεζότατο κουτί μπύρας. Δεν ήταν κι άσχημα όμως…

  8. Εγώ πάλι είδα τη πανσέληνο σε ενα ταβερνάκι διπλα στη θαλασσα.. με ουζάκι..πεζότατη με βρίσκω..:) αλλά οκ δεν ειμαι.. Υπεροχες οι μουσικες επιλογες σου..

  9. Ακολουθησα πιστα τις συμβουλες σου καιοντως το απολαυσα!!!
    Μονο μια ερωτηση: Να βγαλω τις κουβερτες απο τα παραθυρα τωρα, γιατι εχει χαλασει το αιρκοντισιον και βγαλαμε την μπεμπελη;
    Χιχιχιχι τα λεμε….

  10. Mara μου, χτύπησες “φλέβα χρυσού” σήμερα – η σχέση μου με τη μουσική ήταν, ανέκαθεν, σε επίπεδο…”εθισμού”!
    Όσον αφορά την επιλογή των κομματιών, εγκρίνω ανεπιφύλακτα τα 2 πρώτα (το «Lemon Tree» πάντα φτιάχνει τη διάθεση, ενώ το «Golden Brown» είναι από τα πιο εμπνευσμένα κομμάτια που έχουν γραφτεί), όσο για τους Supertramp, «κολλάνε» αρκετά στο «mood», αλλά εγώ ίσως να προτιμούσα κάτι διαφορετικό.
    Κι επειδή συνήθως έχω «παλαβιάρικη» διάθεση, here it goes:
    1) James Brown – There Was A Time
    2) Average White Band – Pick Up The Pieces, και βεβαίως,
    3) Madness – One Step Beyond
    Τώρα, για το περιβόητο «ζήτημα» που τέθηκε για την κουβέρτα, ως μέση λύση προτείνω την παλιά, καλή, παραδοσιακή κουνουπιέρα – προτιμάται ιδιαίτερα σε περιοχές όπως η Χαλάστρα Θεσσαλονίκης – η οποία βγαίνει, πλέον, και σε σκούρα χρώματα & για «ατμόσφαιρα»!

  11. @ fvasileiou
    Φώτη μου, είσαι πολύ τυχερός που έχετε αυλή. Σε πολυκατοικία μένω από τότε που με θυμάμαι.
    Ο καθένας μπορεί να χαρεί την πανσέληνο με τον δικό του τρόπο. Άλλωστε αυτή είναι η μαγεία της…

    @ roadartist
    Καθόλου πεζότατη, τι καλύτερο από ουζάκι και κυματάκι να σου σκάει στα πόδια. Μύρισε Ελλάδα. 🙂
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

  12. @ Ασημώνης
    Καλέ μου, βγάλε τις κουβέρτες γρήγορα! Δεν θέλω να μου πάθετε τίποτα και να το χω βάρος στην συνείδηση μου!
    Θα στείλω πρωί- πρωί τεχνικό για το air condition 🙂

    @ θωμάς
    Τα καλό μου τζίνι, μου προτείνει και κουνουπιέρες σε διάφορα χρώματα!!!
    Έλα προς τα εδώ και τα λέμε…
    Τώρα όσο για τις μουσικές επιλογές ξέρεις, Τhe rain in Spain stays mainly in the plain 🙂

  13. Ναι, ναι, ναι, ναι!!!!(αλά Μεγκ Ράιαν στη γνωστή σκηνή). Σε όλα. Αν και σου ορκίζομαι στις κατάξανθες μπούκλες μου πως ούτε καν είχα γεννηθεί όταν τα ακούγατε αυτά εσείς οι μεγάλοι. 🙂

  14. ΟΚ Maralisha σωστή! Καλοκαίρι είναι, αύγουστος είναι αν δεν ταξιδέψουμε τώρα στον ουρανό πότε θα το κάνουμε? επειδή πεινάω όμως χαμήλωσε λίγο τη μουσική και πιάσε σε παρακαλώ την πιατέλα με τα τυράκια. (ακόμη και το φεγγάρι μπορεί να μου θυμίσει κασέρι στην κατάσταση που είμαι! τι έχω πάθει? ΠΕΙΝΑΩ!!!!). Πάει η ρομαντζάδα. δεν είναι τίποτε, μια συνεδρία με το γιατρό μου και θα συνέλθω.

  15. μόνο σε ένα πράγμα θα διαφωνήσω….
    αν είσαι με αυτόν που γουστάρεις θανασιμα…
    δε χρειάζεται να δημιουργλησεις καμιά ατμοσφαιρα…
    δημιουργείται από μόνη της….

  16. @ Elf
    Μπορώ εγώ να κρυφτώ από εσένα καλό μου ξωτικό!
    Μου αρέσει η Μεγκ, είναι το ίδιο αρτσούμπαλη στο περπάτημα με μένα !
    Έχω χορέψει εγώωωωωωωω, τα παραπάνω τραγουδάκια στις disco με χαμηλό φωτισμό, αλλά εσύ καλή μου είσαι πολύ μικρή για να το θυμάσαι 🙂

  17. @ Wilma
    Βιλ καλή μου, μετά από τόσα martini στην πισίνα πώς να μην σ’ έχει κόψει λόρδα!
    Υπόσχομαι να φέρω τα τυριά, θα βάλεις τα κρασάκια;
    Αν μας ακούσει ο γιατρός θα μας ταράξει στην δίαιτα κι όχι στη συνεδρία 🙂

  18. @ Γλαύξ
    Σίγουρα έτσι είναι, όπως τα λες, αλλά πιστεύω καλή μου, πως πρέπει να προσπαθούμε να δημιουργούμε αναμνήσεις συνέχεια με τον σύντροφο μας. Αργότερα όταν τα χρόνια περάσουν αυτές θα μας συντροφεύουν 🙂
    Άλλωστε δεν αισθάνεσαι όμορφα με την προετοιμασία;

  19. ΔΕ ΔΙΑΦΩΝΏ….απλά έχει τύχει και με το τίποτα να υπάρξει απίστευτη ατμόσφαιρα….ασε με πετυχαινεις σε φάση φουλ λαβ…και όλα τα βλέπω ροζ…θα πάω για έναν εξορκισμό καλού κακού!

  20. Μάρα μου τι φοβερή ανανέωση είναι αυτή;

    Νέο λουκ εσύ, νέο λουκ το blog και σούπερ καλοκαιρινή διάθεση.
    Μπράβο, πάντα τέτοια!

    3 points για τα τραγουδάκια σου και άλλα 3 points για τα τραγουδάκια του Θωμά Ράλλη!

  21. @ Γλαύξ
    L’ amour… Αγαπητή μου, ζήσε τον όσο πιο δυνατά μπορείς. Με πάθος και μην σε νοιάζει τίποτε. 🙂

    @ Teddyboy
    Αγόρι μου, χαίρομαι που σου αρέσει το λούκ και των δύο μας. Εξελισσόμαστε παιδί μου, πάμε με τη μόδα! Ο πολιτισμός έφτασε και στο Κιλκίς 🙂
    Διακοπούλες ήσουν;
    Όσο για το τζίνι μου, τον Θωμά, είναι ταλεντάκι καλέ το γλυκό μου στη μουσική!!!

  22. The Stranglers – Golden Brown απίστευτο

  23. Καλημέρα Mara Lisha!
    Να ‘μαι κι εγώ!!!
    Έσκασα κάτω από τις κουβέρτες με ένα κατρούτσο χύμα κρασάκι να ακούω τα 80ies και 90ies! Άσε που σκάσαμε με τον άνθρωπό μου εκεί μέσα!
    Γιατί δεν το ανέβαζες χειμώνα το post (ουφ, δεν είπα δημοσιεύμα!!)
    XEXEXE!!!!
    :)))
    Καλώς σε βρήηηηηκαα!!!!

  24. @ Άλκις
    Χαίρομαι που σου άρεσε! Καλώς μας ήρθες 🙂

    @Kikop80
    Λοιπόν, σιγά μη σε πιστέψω! Το ξέρω ότι πέρασες καλά αλλά δεν το λες γιατί είσαι γκρινιάρης. 🙂
    Χαίρομαι που κόπιασες στο φτωχικό μου, το χειμώνα ετοιμάζω τρελά σκηνικά!!!
    Θα είμαστε σ’ επαφή. 🙂

  25. Τώρα αν σου πω ότι έβλεπα την Πανσέληνο, μασουλώντας σουβλάκια, τι γνώμη θα σχηματίσεις για μένα; Δεν είχα φάει όμως όλη μέρα και πεινούσα, χε χε.
    Το Breakfast in America, το λατρεύω. Μπορώ να το ακούω και χωρίς καμία αγκαλιά.

  26. ΦΕΓΓΑΡΙ…
    (της κυρίας Ρωρερκάρ)

    Φεγγάρι
    μια μπλούζα της δώσε μου μόνο
    να βάλω μέσα τις γροθιές μου
    να τις δαγκώνω ως να ματώσουν.

    Γιώργης Χολιαστός

  27. @ Apos
    Σουβλάκια, μόνος! Ούτε για αστείο, δεν με ξεγελάς! 🙂

  28. Διάβασα κάποια από τα ποιήματα σας προς την κυρία Ρωρερκάρ, σε διάφορα blog. Καλώς ήρθατε. Ευχαριστώ πολύ.

  29. Αγαπημένη μου γραμματεύς,
    Επέστρεψα στα πάτρια εδάφη και είπα να περάσω να σας αφήσω τον μισθό σας. Τα καταφέρατε περίφημα!

    Η δημοσίευσή σας θα μου επιτρέψει να παραμείνω στο κλίμα των διακοπών για ένα ακόμα βράδυ…

  30. Αγαπητέ Spy,
    Καλώς ορίσατε. Γιατί δεν μου προμηνήσατε για την ώρα της επιστροφής σας, θα είχα στείλει την άμαξα να σας προϋπαντήσει.
    Τα χρήματα που μου αφήσατε είναι πολλά περισσότερα από αυτά που είχαμε συνεννοηθεί, είστε πολύ γενναιόδωρος.
    Σας ευχαριστώ πολύ η ταπεινή γραμματεύς σας.

  31. Πάρε ένα φεγγάρι, Αυγουστιάτικο κατά προτίμηση!
    Κρέμασε το ψηλά στο ουρανό!
    Πάρε και μια θάλασσα πλατιά και την Αγάπη σου αγκαλιά.
    Γαλλικό κρασί , όχι να το αποφύγεις, είναι ….
    ¨όμως να συμπεριλάβεις ένα κοχύλι από το Αιγαίο και ένα κούτσουρο από την Θεσσαλία για να φτιάξεις την μεγάλη ενότητα…
    και μουσική από μια Τζοκόντα Μόνα-Λιζα
    και…. ρώτησε το,
    για τον άνθρωπο, την ζωή, τον θάνατο, τον πόνο, την χαρά, την αγάπη.
    Ρωτησέ το για το Άπειρο που μπορεί …να βρίσκεται
    …και μετά ξεκουράσου και περίμενε τις απαντήσεις….
    Κάποια στιγμή θαρθούν, δεν μπορεί…

    Μια πρωινή Κυριακάτικη καλημέρα,
    Μάρα, Μόνα-δική, μυστηριώδης, χαρούμενη
    Λίζα
    Από τους πολεμιστές την Λάϊον

  32. @ Elzin
    Τι όμορφο αυτό που γράψατε, σας ευχαριστώ πολύ.
    Καλώς ήρθατε από κοντά. Το κοχύλι θα το κρεμάσω φυλακτό! 🙂

  33. Ω, ναι θα έρθει ωραίος χειμώνας προβλέπω!!!
    Καλημέρα!!!

  34. Τι όμορφο όλο αυτό το σκηνικό…

    Τι ρομαντικό…

    Το διάβασα και ένιωσα περισσότερη μοναξιά, δεν ξέρω γιατί,,
    Πάντα μελαγχολώ στα «αυγουστιάτικα φεγγάρια»..

    Πολλά φιλιά

  35. Το Αυγουστιάτικο φεγγάρι.. Το είχα ξεχάσει εντελώς.
    Πέρσυ μία φορά ήταν κόκκινο και πανέμορφο 🙂

    Ωραία περιγραφή των συνθηκών,

  36. Κι εγώ το είδα το φεγγαράκι… φαγωμένο όμως..είχε έκλειψη λέει!
    Στον Άγιο Αιμιλιανό στο Πόρτο Χέλι…απέναντι από το σπίτι του Μίνωα Κυριακού που έχει καταπατήσει έναν ολόκληρο κόλπο για να φτιάξει τη βιλάρα του και να την επιδεικνύει με τα δέκα δισεκατομύρια φώτα της αυλή του… Πω πωωω τα ισοπέδωσα όλα, καθόλου ρομαντισμός!

  37. Καλο μηνα…

  38. Που είναι καλέ το κορίτσι μας;
    Άντε μπήκε το φθινόπωρο. Ακόμα διακοπές κοπελιά;;; Ή έχεις υποχρεώσεις καλή μου; Σε περιμένουμε.
    Φιλάκια πολλά!

  39. Καλό μήνα, κουκλίτσα!

  40. Καλό μήνα… Καλό Φθινόπωρο να έχουμε… Χαιρετώ…

  41. Tώρα που ξαναβλέπω τη φωτό επάνω στο header περισσότερο σε φθινοπωρινή μου κάνει. Δεν έχει ήλιο…
    Να την αλλάξουμε ή δεν είμαστε ακόμα σε mood;

  42. @kikop
    Επιτέλους θα έρθει ο χειμώνας! Μισώ τα καλοκαίρια. Καλό μήνα 🙂

  43. @ Βαλίνα
    Καλώς μας ήρθες. Έχεις δίκιο κι εγώ μελαγχολώ με τα αυγουστιάτικα φεγγάρια. Χαίρομαι που σου άρεσε. Τα κεφάλια πλέον μέσα και με πολύ δουλειά!
    Καλό μήνα, θα τα πούμε σύντομα. 🙂

  44. @Helen mdk
    Το δικό σου post μου άρεσε περισσότερο χα χα. Καλώς μας ήρθες καλή μου.
    Ελπίζω να μην κοκκίνισες πολύ!
    Θα τα λέμε συχνά, καλό μήνα 🙂

  45. @ manetarious
    Μανιταράκι μου τέλος οι διακοπές;
    Καλώς επέστρεψες. Καλό χειμώνα!
    Ήταν και ξανθιά εκεί; Την ζήλεψα με την στολή του εθελοντή! 🙂

  46. @ mikros fokion, Dr.seeng, Elf, ΄Αρτεμις
    Καλό μήνα και καλό χειμώνα φίλοι μου.
    Δημιουργικός & χωρίς απρόοπτα που θα σκιάσουν την διαδικτυακή μας ζωή!
    Φιλιά πολλά.

  47. @Spy
    Καλέ μου κατάσκοπε, δεν μπορώ να κρυφτώ από εσένα!

  48. Ευχαριστώ τα μάλλα.

Σχολιάστε

 
