Feeling good ή κάπως έτσι…

Η μουσική ενώνει τον κόσμο. Κουραφέξαλα!

Με τον φίλο μου τον Θωμά, μαλώνουμε συνέχεια για θέματα μουσικής!

Αυτός είναι ο σχετικός, ο «Θεός» που λέμε απλά. Το απίστευτο και πιο εκνευριστικό είναι πως του περιγράφω ταινίες χωρίς τίτλους και ξέρει το κομμάτι που έπαιζε σε κάθε σκηνή! Ξέρετε, το είδος του σπασίκλα!

Κάποιες φορές με σώζει, γιατί βρίσκω αυτό που θέλω. Άλλες πάλι, με εκνευρίζει γιατί γνωρίζει πάντα περισσότερα. Σ’ ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής όμως συμφωνούμε απόλυτα. Σ’ ένα είδος που μας εκφράζει και τους δυο.

Στη JAZZ! Τα τραγούδια, τα συγκροτήματα και οι τραγουδιστές της μας ταξιδεύουν σε κοινούς γαλαξίες.

Ακολουθούν:

«Feeling good» από την λατρεμένη Nina και το ανερχόμενο αστέρι της swing, o Michael.

~ από Mara Lisha στο Σεπτεμβρίου 8, 2008.

23 Σχόλια to “Feeling good ή κάπως έτσι…”

  1. Να με ακούτε, και θα βγαίνετε πάντα κερδισμένοι…
    …»Θεός»!
    Ευρηματική η ταυτόχρονη ανάρτηση original & reprise εκτέλεσης, miss Mara. Αναμένουμε συνέχεια!

  2. Και αναρωτιόμουν χθες που χάθηκες!
    😉
    Από σημερα στα μουσικά να ξερεις ότι έχεις και ένα κοινο με μένα!
    Καλό σου βράδυ!

  3. Ωραία πράγματα! Και ωραία μουσική..
    Η αλήθεια είναι ότι είμαι κι εγώ σπασίκλας.
    Μην πτοείσαι εσύ. Κοίτα, να μαθαίνεις.
    Σου τη σπάω, ε; (χαχα)
    Καλώς επέστρεψες Mara (όχι Ζαχαρέα) Lisha!

  4. @ Philos
    Μα αν δεν είχα κάτι κοινό και μ’ εσένα, δεν θα ήσουν φίλος μου 🙂
    Εδώ είμαι, δεν με ξεφορτώνεστε τόσο εύκολα!

    @ Wert
    Δεν στενοχωριέμαι καλέ μου φίλε. Άλλωστε όσο μεγαλώνουμε, μαθαίνουμε!
    Σπασικλάκι ε;
    Είδες αλλαγή η Μάρα; 🙂

  5. Αχ βρε Μάρα so far away so close! πολύ μου αρέσει που έχουμε κοινά ακούσματα με τη jazz. επίσης αυτός ο φίλος θεός, σε παρακαλώ να σου στέλνω ερωτήσεις για να μας φωτίζει?

  6. @ wilma
    Αγαπητή wilma, το «μαγαζί» είναι «ανοιχτό», 24/7!
    🙂 🙂 🙂
    Ας μην ξεχνάμε πως, η Jazz είναι η πλέον απελευθερωμένη μορφή μουσικής που υπάρχει αυτήν τη στιγμή (ταπεινή μου γνώμη)!

  7. @ Wilma
    Κοριτσάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι, σύντομα θα διασκεδάζουμε παρέα με τέτοιου είδους ακούσματα. Αλήθεια δεν έχω ενημέρωση για την επικείμενη συνάντηση με τον ντόκτορα!
    Όσο για τον φίλο μου μπορείς να με ρωτάς για μουσική ότι θες! Έτσι κι αλλιώς με θεωρεί άσχετη 🙂 Πόσο να ρεζιλευτώ χα χα

    @ Θωμά
    Χα, όχι για να μην λες πως δεν είσαι Θεός. Μόνο αυτός διανυκτερεύει 🙂

  8. Χα χα …έτσι έιναι κι ο καλός μου Λ., σπασικλάκι στη μουσική κι εγώ όλο ακούω κάτι που μ’ αρέσει αλλά δε θυμάμαι ποτέ τον καλλιτέχνη ή το συγκρότημα!
    Ωραία η τζάζ…ιδιαίτερα αυτή του μεσοπολέμου…τζάζ δεν ήταν κι αυτή; Μη διαβάσει ο Θωμάς το σχόλιο μου… και ρεζιλευτώ πάλι, δεν θα το αντέξει ο Λ. μετά από τόσα μαθήματα που μου ‘χει κάνει!

  9. Πω πω ρε παιδιά, πολύ χαίρομαι που είμαστε πολλοί οι Τζαζομανείς!

    Ζήτω η Jazz, το καλύτερο πράγμα που έχει ποτέ εξαγάγει η Αμερικανική ήπειρος!

    (το σχόλιο μου για το καλό γούστο του φίλου Θώμα το έχω κάνει παλαιότερα)

  10. @Manetaurius
    Μανιταράκι μου καλό, ειλικρινά δεν μ’ ενδιαφέρει αν ρεζιλεύομαι! Προτιμώ να μαθαίνω κάθε φορά και κάτι παραπάνω! Έτσι κι αλλιώς ο Θωμάς με θεωρεί άσχετη 🙂

    @ teddyboy
    Αγαπητέ μου δεν θα μπορούσα παρά να συμφωνήσω! Αν και νομίζω πως υπάρχει και κάτι ακόμη για το οποίο τους θεωρώ κορυφαίους. Την coca cola 🙂

  11. JAzz akouo…Na perimenoume kai alla post me omorfa tragoudia???

  12. Ξερεις η Jazz τεινει να γινει η εθνικη μας μουσικη. Γιατι πρεπει να ειμαστε πολυ Jazzεμενοι για να συνεχισουμε να εχουμε τον Καραμανλη για πρωθυπουργο επι 5 χρονια!!!!

  13. @ giousurum
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας, χαίρομαι που σου αρέσει αυτό το συγκεκριμένο είδος μουσικής. Δεν περίμενα να βρω τόσους Fun της Jazz! Θα έχουμε πολύ μουσική αλλά και κινηματογράφο. Θα τα πούμε σύντομα. 🙂

    @ Ασημώνης
    Αγαπητέ μου αν θεωρούμαστε Jazzεμένοι που εκλέγουμε συγκεκριμένους ανθρώπους να μας διαφεντεύουν δεν το ξέρω. Ένα πράγμα όμως μπορώ να πω, λατρεύω κάθε ανάρτηση σου, όταν έχει να θέμα αυτούς! 🙂

  14. Τι ωραίες μουσικές, αγάπη μου! Εγώ έχω μαύρα μεσάνυχτα από Τζαζ, εννοώ καλλιτέχνες, σχολές κλπ αλλά ακούω σε κάθε ευκαιρία. Διάφορα σιντί που μου κουβαλάει το «πρόσωπο» ως πιο ενημερωμένος, κάθε φορά που θέλω απλώς να ακούσω, χωρίς να ασχολούμαι με κάτι άλλο ταυτόχρονα. Η wilma με έτρεχε και σε ένα φεστιβάλ μια φορά, αλλά θυμάμαι μόνο τον κόσμο και τι ωραία που περάσαμε. Υπολογίστε με αν αρχίσετε παράδοση μαθημάτων, μη μείνω η μόνη άσχετη εγώ!
    Πολύ σε φιλώ και πιο πολύ χάρηκα που είσαι ακόμα εδώ!

  15. @ manetarius
    Σε καμιά περίπτωση δεν τίθεται θέμα «ρεζιλέματος», ιδιαίτερα όταν μιλάμε για τη μουσική η οποία πάνω από όλα μας ψυχαγωγεί. Εδώ είμαστε όλοι «δάσκαλοι» – whatever makes us feel better!
    @ TeddyBoy
    Ευχαριστώ, γι άλλη μια φορά, για τα καλά σχόλια! Η σχέση μου με τη μουσική έχει φτάσει πλέον σε επίπεδο «εθισμού» και αποτελεί από τα αγαπημένα μου θέματα ενασχόλησης & συζήτησης – συστάσεις & προτάσεις πάντα δεκτές!

    Χίλια συγνώμη που εμφανίζομαι αργοπορημένος». Δεν θα ήθελα να ληφθεί αυτό σαν δείγμα έλλειψης σεβασμού απέναντι σε όλη τη διαδικτυακή παρέα ή την οικοδέσποινα που μου προσφέρει απλόχερη φιλοξενία στο ιδιαίτερα «uplifting» site της, η οποία ίσως είναι λίγο υπερβολική νομίζοντας πως τη θεωρώ «άσχετη» – βρε Mara, δες τον εαυτό σου σαν «ακατέργαστο διαμάντι» του μουσικού «σύμπαντος» 🙂

  16. Το να διαφωνείς για τη μουσική, είναι ίσως η μεγαλύτερη απόδειξη ότι ενώνει τους ανθρώπους.

  17. @Θωμά: Ευχαριστω πάρα πολύ για την διαθεσιμότητα! και μάλιστα με διευρυμένο ωράριο. Θα κάνω μερικές βουτιές σε ταινίες woody Allen και θα επανέλθω να με φωτίσεις.
    Είναι το είδος της jazz που μου αρέσει πιο πολύ. Αλλά κι εγώ που δηλωνω ότι είμαι fun δεν είμαι γνώστρια.
    Για να δούμε θα ξεστραβωθώ ποτέ μου?

  18. O Θωμάς φαίνεται να είναι «σπασίκλας» καλής πάστας, αφού πραγματικά ξέρει. Διότι υπάρχουν και άλλοι ξερόλες, που δεν ξέρουν ούτε καν ότι δεν ξέρουν!

  19. Κι όμως! η μουσική ενώνει! Πέρνα μια βολτίτσα από το radiobubble.gr και θα καταλάβεις…
    [άσε το Θωμά να λέει, εμείς δε μασάμε, έτσι δεν είναι] :))

  20. Από jazz…είμαι jazz..αν και λατρεύω τη μουσικη είναι από τα λίγα είδη που δεν με αγγίζουν..
    όμως..
    τρελαίνομαι με κάποιους που κρίνουν ανελέητα τη μουσική παιδεία και καλά κάποιου…
    θεωρώ οτι η μουσική σε ταξιδεύει..
    εμένα μπορεί να με ταξιδεύει ο bowie κάποιον άλλον η Βανδή…
    το ζητημα είναι το ταξίδι!

  21. Προφανώς έχετε «τζαζέψει» όλοι εδώ πέρα… 😛
    (ή μήπως εγώ που είχα καιρό να περάσω;)

  22. Η μουσική… Αν δεν υπήρχε κι αυτή δεν ξέρω τι θα εκανα…
    Music is thε answer… Χαιρετώ …

  23. @ Elf
    Καλή μου Elf, δεν πειράζει για τα μαύρα τα μεσάνυχτα…
    Ελπίζω όταν έρθω να σας βρω να μην μας τρέχει η Wilma σε φεστιβάλ!!! 🙂
    Καλή μου Elf, δεν πειράζει για τα μαύρα τα μεσάνυχτα…
    Ελπίζω όταν έρθω να σας βρω να μην μας τρέχει η Wilma σε φεστιβάλ!!! 🙂

    @ Apos
    Να συμφωνήσω; Ναι θα το κάνω!

    @ Wilma
    Λέω να τον υποχρεώσω (Θωμά) να μας κάνει δωρεάν μαθήματα!
    Όχι τίποτα, τουλάχιστον να μας μάθει τα βασικά!

    @Fvasileiou
    Αγαπητέ μου είναι το είδος του πραγματικού σπασίκλα! Έχεις απόλυτο δίκιο 🙂
    Χαίρομαι που γύρισες στον διαδικτυακό μας κόσμο! Πως ήταν το ταξίδι και οι πρώτες μέρες; Θα περάσω να σε δω από το στέκι σου…

    @Rodia
    Καλώς την. Σε λάθος στιγμή πέρασες και δεν σε καλωσόρισα όπως πραγματικά σου αξίζει. Ελπίζω να τα πούμε σύντομα. 🙂

    @Γλαυξ
    Καλή μου, ανέφερες τον Bowie και συνειρμικά μου ήρθε το cat people….

    @ Spy
    Καλέ μου κατάσκοπε μάλλον μας έχεις ξεχάσει και δεν μας επισκέπτεσαι τόσο συχνά! 🙂

    @ Artemis
    Δεν υπάρχει καλύτερο ταξίδι….

Σχολιάστε

 
