Closed

Ευχαριστώ για την παρέα και τη φιλοξενία.

Θα μου λείψετε…

~ από Mara Lisha στο Σεπτεμβρίου 19, 2008.

19 Σχόλια to “Closed”

  1. Ορίστε;

  2. Ελπίζω να τα περνάς καλά όπως και αν συνεχίσεις..

  3. Τι έγινε ρε παιδιά;
    Είσαι η δεύτερη συνμπλογκίτισα που χάνω τις τελευταίες μέρες.
    Μην το σβήσεις το μπλογκάκι.
    Αν σου ξανάρθει η όρεξη εμείς εδώ θα είμαστε.
    Να ‘σαι καλά.

  4. Είσαι απαράδεκτη! Σου είπα να μην επηρεάζεσαι από την καθημερινότητα και κυρίως να μην πτοείσαι!

    Τουλάχιστον κράτα το bloggin on sundays που ξέρω πως σου αρέσει…

  5. Μακάρι να το αποφάσισες γιατί έχεις καλύτερο τρόπο να γεμίσεις τις ώρες σου και να διοχετεύσεις αυτά που νιώθεις… Εμένα θα μου λείψεις πάντως… Περίμενα πάντα τα νέα σου κείμενα… 😥

  6. 😦

    Οποτεδήποτε θες να επιστρέψεις εμείς θα περιμένουμε. Είτε σε αυτό είτε σε οποιοδήποτε άλλο blog 🙂 Να είσαι καλά! Και να περνάς καλά!

  7. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Δυστυχώς δεν έχω τρόπο να εκφράσω τη θλίψη μου, που αναγκάζομαι να το αφήσω. Το αισθάνομαι σαν «παιδί» μου.

    Για μένα blogging είναι όλο το «πακέτο». Η επικοινωνία με τους σχολιαστές, με τα παιδιά στο MSN/Gtalk, τα δικά τους άρθρα, τα αστεία μας, και άλλα τόσα, που αν συνέχιζα θα έπιαναν το χώρο μιας νέας ανάρτησης. Οι απαιτήσεις όμως, τόσο οι επαγγελματικές, όσο κι οι προσωπικές-οικογενειακές δε μου αφήνουν καθόλου χρόνο.
    Ίσως να ακολουθήσω την υπόδειξη του brother και να κρατήσω λίγο χώρο για το «Blogging on Sundays», που στην ουσία είναι η κλοπή αναρτήσεων άλλων μέσα απ’ τα δικά μου μάτια. Ίσως να έχει δίκιο ο linguafranca, πως αργά ή γρήγορα θα χρειαστώ «χώρο» και τρόπο να εκφράσω εκ νέου όλα αυτά που «με πνίγουν».

    Μέχρι την άλλη φορά, αντίο…

  8. Να είσαι καλά Mara και εμείς εδώ θα είμαστε.

  9. Μαρα μου ελπίζω να σου πάνε όλα καλά και ‘μεις εδώ μπορεί να είμαστε μέχρι να γυρίσεις.. πολλά φιλιά ..:(

  10. Ρε Μαρα;;; Μαρα;;; Οταν ο Τατουλης ειπε πως η Μαρα θα πρεπει να αποσυρθει δεν εννοουσε εσενα κοριτσι μου.Για την Ζαχαρεα ελεγε!!!
    Μαρααααααααα;;;;

  11. Εμείς ευχαριστούμε και αναμένουμε το δεύτερο μέρος. όπως λέει και μία τραγουδίστρια, κάθε τέλος μια αρχή

  12. @manetarius
    Καλή μου θα σας επισκέπτομαι συχνά…

    @Ασημώνης
    Αγαπητέ μου, στην αρχή να σου πω τρόμαξα και πίστεψα πως θα με συνδέσουν με την άλλη, μετά σκέφτηκα, σιγά μην κάτσω να σκάσω! 🙂

    @ Apos
    Αργεντινέ μου, ποιος σου είπε πως θα γλυτώσετε τόσο εύκολα από εμένα;;;

  13. Εύχομαι η επιλογή σας να είναι μόνο για καλό.
    Κι αν έχετε ανάγκη από λίγη επικοινωνία, ξέρετε που θα μας βρείτε.

    Καλή αντάμωση.

  14. @ Spy
    Να είστε σίγουρος κατάσκοπε μου πως θα έρχομαι συχνά στα λημέρια σας…
    Ανυπομονώ να διαβάσω την συνέχεια του κυρίου με τα 86 κιλά…

  15. Εις το επαναγράφειν. Το blogging είναι όσο πυκνή ή χαλαρή ενασχόληση θέλεις να είναι….

    love&kisses
    zaphod

  16. Τι γίνεται, ρε παιδιά; Πολλά μπλογκ κλείνουν ή αναστέλλουν την λειτουργία τους.

    Μάρα μου να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα. Κι όποτε μπορείς, γράψε και καμιά γραμμή. Εμείς εδώ είμαστε…

  17. MONO GIATI DE’Θα’Σου’Πω’θα’Περιμενω’κι’εγω….:)
    Nispell

  18. Καλή μου Μάρα μην κλείσεις την πόρτα του μπλογκακίου σου, άσ’τη λίγο ανοιχτή και όποτε μπορέσεις και όποτε το αισθανθείς οτι θές να γράψεις να μπείς μέσα και να το κάνεις!
    Από την άλλη θεωρώ δεδομένο πως θα κάνεις βόλτες μέσα στο διαδικτυακό χωριουδάκι και θα λες τις καλημέρες σου έτσι?
    Να μη σε αγχώνει τίποτα!
    Σιγά σιγά όλα θα γίνουν και αν δεν γίνουν θα περάσουν!
    Φιλιά ότι και να κάνεις!

  19. Μάρα εμένα μου φτάνει το γεγονός ότι σε γνώρισα και πλέον δε χρειάζομαι το Blogging για να σε βρω. Επειδή το «μη σταματάς» ίσως είναι πιεστικό, σου λέω απλά ότι θα μας λείψεις από εδώ, αλλά δεν ξέρω, κάτι μου λέει ότι δε θα χαθούμε. Θα βρούμε τρόπο εμείς. είμαστε κλίκα! ούτε καν σε αποχαιρετώ. Δεν υπάρχει αυτό.

Σχολιάστε

 
