Πρώτη φορά μπαμπάς

Δεν είμαι εδώ. Περαστική είμαι. Ήθελα απλά να εκφράσω τη χαρά μου και να τη μοιραστώ μαζί σας. Εξάλλου, γι’ αυτό και ξεκίνησε κάποτε να υπάρχει κι αυτό το ιστολόγιο. Για να εκφράζει χαρά και λύπη. Για να τη μοιράζεται με τον υπόλοιπο κόσμο.

Το τραγούδι που ακολουθεί είναι αφιερωμένο στο ζεύγος Spy και στο νέο μέλος της οικογένειας που περιμένουν, με όλη μου την αγάπη. Μέχρι την επόμενη φορά…

The Turtles – So happy together

~ από Mara Lisha στο Σεπτεμβρίου 27, 2008.

5 Σχόλια to “Πρώτη φορά μπαμπάς”

  1. Αγαπημένη μου Mara Lisha,

    Ξύπνησα σήμερα το πρωί και μόλις άνοιξα τον υπολογιστή μου ήρθε ένα mail, ότι έχεις κάνει νέα ανάρτηση. «Δε μπορεί» λέω «αφού σταμάτησε…»
    Μπήκα και το είδα. Φώναξα τη γυναίκα μου και καθόμασταν και το χαζεύαμε σαν να είμαστε σε καλοκαιρινό σινεμά, βραδάκι με πανσέληνο. Είναι πολύ ευγενικό εκ μέρους σου..
    Σε ευχαριστούμε πάρα πάρα πολύ.

    Εύχομαι τα καλύτερα και σε σένα,
    κι να έχεις πάντα κάποιες ευκαιρίες να μας γράφεις κάτι.

    Καλή σου μέρα.

  2. Καλέ μου Spy, όπως λέει και η φίλη μας η Wilma εμείς είμαστε κλίκα, χαιρόμαστε με την χαρά του άλλου και λυπόμαστε με την λύπη του.
    Αν ήμασταν όλοι μαζί στην Αθήνα, θα σας ανοίγαμε μια σαμπάνια…

    Άλλωστε το ξέρεις, δεν μπορείτε να με ξεφορτωθείτε τόσο εύκολα… 🙂

  3. Πολύ πολύ ωραίο τραγούδι και πολύ καλό βίντεο, δεν το είχα δει.
    Mara, μη μας αφήνεις μόνους, εκεί έξω!

  4. Βρε Μάρα μου σταμάτησες το μπλογκ? Έχω καιρό να κάνω τσάρκα στα πέριξ και τώρα το μαθαίνω 😦
    Ευτυχως δεν το έσβησες. Η νέα ζωή που φέρνει στον κόσμο ο αγαπητός μας κ.Σπάι είναι μια καλή αφορμή για να υπάρχει αυτή εδώ η γωνιά.
    Πολλά φιλιά κούκλα μου, εμείς δε θα χαθούμε!
    ΥΓ.Το βίντεο μου έδωσε μια ιδέα… (άσχετη με το αντικείμενο)

  5. @ wert
    Παρόλο που οι χελώνες το τραγούδησαν το ’67 πρώτη φορά έχει μείνει αναλλοίωτο στο χρόνο…
    Δεν αργώ επιστρέφω σιγά σιγά καλέ μου φίλε..

    @dr.seeng
    Γιατρέ μου ήταν πολύ δύσκολη απόφαση. Μου λείπετε όμως και το σκέφτομαι…

Σχολιάστε

 
