Μπι ρι μπι

Πέρασα από το σπίτι μου σήμερα και είδα τα παντζούρια του κλειστά, τα φώτα σβηστά, τη σκόνη στα έπιπλα να καλύπτει τα πάντα σαν πένθιμο πέπλο. Τρόμαξα, σκίστηκε η καρδιά μου στα δύο.

Είδα τους φίλους μου – όχι όλους, δεν πρόλαβα. Χόρεψα το ζεϊμπέκικο μου, είπα την καλησπέρα μου, ψώνισα από το super, έκανα το πολιτικό μου χωρατό, πέρασα από τον γιατρό μου, γέλασα με τον Ροδίτη κολλητό μου, πήρα το υπουργείο που μου αναλογεί… Και λυπήθηκα.

Θέλω να τ’ ανοίξω το σπίτι μου. Να τραβήξω τις κουρτίνες να μπει μέσα το φως. Να δω τους φίλους μου, να τους τραπεζώσω την Κυριακή.

Θέλω να γυρίσω πίσω!

~ από Mara Lisha στο Οκτώβριος 4, 2008.

20 Σχόλια to “Μπι ρι μπι”

  1. Τι το λέτε και δεν το κάνετε;
    Δεν είναι και τόσο δύσκολο.
    Το είχατε κλείσει λίγο για διακοπές.
    Θα ξεσκονίσετε και θα ‘μαστε μια χαρά.
    Φανταστείτε να το είχατε πουλήσει… :))))

  2. Μια χαρά είναι. Ούτε σκόνες βλέπω,ούτε τίποτα.
    Δεν θέλει βία.
    όταν νιώσεις ότι σε πνίγει να γράψεις, γράψε.
    Πάντα θα υπάρχουν φίλοι να σε διαβαζουν με αγωνία.
    Καλή σου ημέρα!

  3. @Spy,
    Σωστά καλέ μου κατάσκοπε, ήμουν σίγουρη πως θα κατανοήσετε τους λόγους!
    Είχα πάει διακοπές 🙂

    @Philos
    Αγαπητέ μου, λίγη σκόνη εδώ που τα λέμε έχει!
    Μου δίνεις κουράγιο και θα το ξεσκονίσω σιγά σιγά 🙂
    καλημέρα

  4. Καλημέρα, κι εμείς πάμε να πάρουμε τα γλυκάκια και να σου έρθουμε για το τραπέζωμα;)
    Καλώς μάς ήρθες, και το σπίτι κι εμείς πάντα εδώ είμαστε.

  5. welcome back!

  6. @ citronella
    Καλή μου είπες την μαγική λέξη! «γλυκάκια»
    Πες μου τι φαγητό αγαπάς…:)

    @ epikairo
    Στέφανε έχω μείνει άφωνη! Κριτική; Σήμερα είναι η καλή μου μέρα…
    Θα παίξω τζόκερ 🙂

  7. 🙂 Κάτω η σκόνη!!!!!

  8. Και πολυ καλα θα κανεις!!!!
    Παμε ξανα λοιπον, σαννα μην περασε μια μερα….

  9. @ linguafranca
    Κάτω, κάτω, κάτω!!!
    Να σ’ ευχαριστήσω για το αφιέρωμα που μου έκανες. Ήταν πολύ ευγενικό καλέ μου φίλε.

    @Ασημώνης
    Με σένα φίλο είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Σ’ ευχαριστώ για το υπουργείο, ήταν πηγή έμπνευσης και παρότρυνσης!
    Δεν υπάρχει στο κάτω κάτω μια Μάρα μόνο 🙂

  10. Κι εμείς το θέλουμε! Άντε, κάνε το βήμα…
    Το χάσμα που ανοίχτηκε δεν είναι δα και τόσο μεγάλο…

  11. Ε, ναι!! Αυτό είναι.Πιάσανε τόπο οι προσευχές μας..
    Το ευχόμουν κάθε μέρα, που έμπαινα και έβλεπα αυτό το Closed!

  12. @ fvasileiou
    Φώτη μου, ευχαριστώ, ελπίζω να έχεις δίκιο. 🙂
    Νομίζω πως ο χειμώνας θα έχει πολύ cinema!
    Τι λες για το Sabrina? Bogart it is…

    @ wert
    Δεν θα έχανα με τίποτα το προφιτερόλ που έταξες!
    Ευχαριστώ πολύ για τις προσευχές 🙂

  13. Άντε γύρνα πίσω, γιατί το Κιλκίς είναι πρώτο σε επισκέψεις στο διαδίκτυο:

    http://panosz.wordpress.com/2008/10/03/kilkis/

    http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/10/04/4-10-2008/

  14. παρόλο που δεν συγκαταλέγομαι τους διαδικτυακους σου φίλους…παρόλο που σε γνωρισα τωρα τελευταία…
    πάντα με θλίβει οταν ενα μπλοκ κλίνει…και πάντα χαίρομαι οταν τελικά κάποιος επιστρέφει..Μυστηριο τελικά μηχανημα το πσι…δένεσαι περίεργα με τους ανθρώπους..
    καλως ήρθες αγκεν!

  15. Ελπίζω να συμπεριλαμβάνομαι στο κυριακάτικο τραπέζωμα, έτσι; Χαμογελάω, κοριτσάκι! Άνοιξε γιατί υπάρχει φως ακόμα. Κι όταν νυχτώσει θα σου φέρω κεριά.
    Πολύ πολύ πολύ καλή μέρα!!!!

  16. @ Π&Α: Επιφυλάσσομαι 🙂

    @ Γλαύκη: Τελικά, το ιστολόγιο δεν κλείνει. Όσο για τις «καταχωρήσεις» των φίλων δεξιά όπως μπαίνεις, γίνεται ανανέωση σε τακτά χρονικά διαστήματα (με έξωθεν βοήθεια), αφού εγώ συνήθως τα κάνω σαλάτα!

    @ Ξωτικό: Το Κυριακάτικο τραπέζι μας χωράει όλους τους καλούς! Φέρε τα κεριά, βάζω το κρασί 😉

  17. Ουουουουουιιιιι!!!!
    Τι ωραίο νέο! Τι ώρα να ρθούμε την Κυριακή; Τι γλυκό να φέρουμε; Το τρως το γαλακτομπούρεκο ή να φέρω προφιτερόλ; :)))

  18. @ manetarius
    Προφιτερόλ βεβαίως βεβαίως!
    Μια που στην ζαχαροπλαστική είμαι σκράπας 🙂

  19. Πολύ ωραία το περιέγραψες Μάρα μου και πολύ τη χάρηκα την επιστροφή σου.

    Πάρτο χαλαρά και αν δε βαρίεσαι κάνε και μια ανανέωση στη διακόσμηση για να γουστάρεις!

    Ω, είναι ωραία στη Habladoland!

  20. Ευχαριστώ καλέ μου φίλε, η πόρτα μου ανοιχτή σε προτάσεις για αλλαγή του décor! 🙂

Σχολιάστε

 
