Άξιον Αγάπης

Το γνωστό και εξαιρετικό συλλογικό ιστολόγιο «Χαμομηλάκι», που έχει επικεντρωθεί στην ενημέρωση μέσω του διαδικτύου για την προστασία του παιδιού (και της παιδικής αθωότητας), ξεκίνησε μια νέα συλλογή αγάπης στην ελληνόφωνη μπλογκόσφαιρα, αντίστοιχη μ’ εκείνη του «ΙδιογράφΩς».

Κατ’ εξαίρεση με άλλα μπλογκο-παίγνια, όπου πρέπει να μοιραστείς ένοχα, σοκαριστικά, ροζ κι ανούσια μυστικά σου, ο χώρος (και ο τρόπος) που κινούνται τόσο ο Α.Φ.Μ. και το Νατασσάκι, όσο και οι συμμετέχοντες στο «Χαμομηλάκι – Άξιον Αγάπης», με συγκινούν ιδιαίτερα κι έτσι αποφάσισα να δώσω κι εγώ το κατιτίς μου…

Παρότι Κυριακή σήμερα, κι ενώ είχα σκοπό να αφιερώσω την ανάρτηση σ’ ένα νέο διαδικτυακό φίλο, ανέβαλα το συγγραφικό μου οίστρο για να ψάξω φωτογραφίες για το παιχνίδι. Μόλις όμως βγήκαν οι φωτογραφίες απ’ το σεντούκι έγινε πανζουρλισμός!

Γυναικοπαρέα στο σπίτι (εγώ, η μαμά κι η νύφη μου), με καφέ, φρεσκοψημένο μπουρμά κι απλωμένες στο τραπέζι όλες τις αποτυπωμένες στο φωτογραφικό χαρτί αναμνήσεις απ’ τα παιδικά μας χρόνια, περάσαμε ένα αξέχαστο τρίωρο, γεμάτο γέλια και πειράγματα. Κι ενώ με τη Σουζάνα είχαμε καταλήξει στο πως θ’ αφήσουμε τ’ αποτυπώματα της παιδικής μας ηλικίας στο δίκτυο, υποκύψαμε στα νοσταλγικά μάτια της μαμάς, που είχαν κολλήσει σε δυο συγκεκριμένες φωτογραφίες… που ακολουθούν!

Mara Lisha, Kolias, Kassianos – τρεις διαφορετικές εκδοχές του ίδιου DNA.
[Image by mara lisha on flickr | License: CC-BY-NC-ND]

Souzana, το νέο μέλος της οικογένειας…
[Image by mara lisha on flickr | License: CC-BY-NC-ND]

Στο παιχνίδι δεν χρειάζεται ιδιαίτερη πρόσκληση-κάλεσμα. Η συμμετοχή όλων είναι απαραίτητη!

~ από Mara Lisha στο Οκτώβριος 12, 2008.

22 Σχόλια to “Άξιον Αγάπης”

  1. Άξιο, και πανέμορφο το αποτέλεσμα:)
    Το Χαμομηλάκι πράγματι είναι εξαιρετικό.
    Καλό βράδυ!

  2. Άξιον Αγάπης

    Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια Mara Lisha.
    Πάντα πανζουρλισμός να γίνεται στο σπίτι σας
    Με αγάπη
    Το χαμομηλάκι

  3. Χαμογελασα…
    Να σαι καλα!
    Το χαμομηλακι αξιο συγχαρητηριων….

  4. @ Citronella
    Ήμουν σίγουρη ότι θα σου αρέσει, ο σκοπός είναι που αγιάζει τα μέσα κορίτσι μου. Να βλέπω αναρτήσεις 🙂

    @ Χαμομηλάκι
    Το χαμόγελο πρέπει να βρίσκεται στα χειλάκια όλων των παιδιών. Κάνουν όμορφο τον κόσμο μας. Είμαστε μαζί σας.

    @recuerdos
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Γέλασα κι εγώ με την σειρά μου παρόλο που εύχομαι να μην ανήκω στην «Μάρα & την Σάρα» 🙂
    Μπορείς να πάρεις κι εσύ μέρος. Θα τα ξαναπούμε.

  5. Μαρα ίσως το πιο γλυκό παιχνίδι που έχω δει στο διαδίκτυο….

    παιχνίδι καρδιάς!

  6. ΑΞΙΑ!!!
    ΑΞΙΑ!!!!
    :-))))

    Κουκλιά το τρίδυμο είστε. Χαίρομαι που η διαδικασία της επιλογής σας κράτησε όμορφη συντροφιά
    Πες μου τι είναι μπουρμάς, γιατί δεν ξέρω. Αν είναι μεζεδάκι…θέλω τη συνταγή…
    ;-)))))

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  7. Άξιον αγάπης εστί το post αυτό!

    Όμορφες εικόνες και νοσταλγικές. Χαρούμενα νοσταλγικές.

    Είχα δει τη συλλογή από το Χαμομηλάκι και θέλω κι εγώ να βοηθήσω με λόγια και εικόνες αγάπης. Δυστυχώς, είναι πολύ πιεσμένος ο χρόνος μου τις τελευταίες μέρες!

    Καλώς σε βρίσκω!!

  8. Εξαιρετικό
    και περισσότερο η διαδικασία επιλογής 🙂

    (αλλά και οι φωτογραφίες σας σκίζουν, οφείλω να ομολογήσω)

    Καλημέρες 🙂

  9. To αστεράκι στη 2η φωτογραφία, έτοιμο να απαγγείλει το χριστουγεννιάτικο ποίημα του.
    Και το τρίο πάνω, ντυμένοι όλοι με τα «καλά» τους, τα κυριακάτικα.
    Όμορφες φωτογραφίες, όμορφες στιγμές.

  10. Ομορφιες… Μου αρεσε, θα συμμετεχω Καλημερες

  11. @glaykiyou:
    Έτσι ακριβώς το βλέπω κι εγώ, σαν ένα παιχνίδι χαράς. 🙂

    @ glarenia:
    Είμαστε ομορφόσογο 🙂
    Ο μπουρμάς είναι ένα ποντιακό γλυκό από φύλο με γέμιση καρύδια, σταφίδες και κανέλα. Σιροπιάζεται και είναι μούρλια!

    @ brainwaves:
    Σ’ ευχαριστώ για την υποστήριξη, είμαι σίγουρη πως θα βρεις τον χρόνο να αφιερώσεις με την σειρά σου κάτι. Φιλιά 🙂

  12. @νατασσάκι:
    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Μανούλες ευαισθητοποιημένες όπως εσείς, η Elf και η Wilma, δίνουν σε μας την δυνατότητα να σας έχουμε πρότυπα.
    Για μένα η διαδικασία επιλογής των φωτογραφιών θα είναι από δω και πέρα μια γλυκιά ανάμνηση. Βρισκόμουν σ’ ένα τραπέζι με δικούς μου ανθρώπους, γελούσα, έτρωγα και έπινα καφεδάκι. Εγώ πρέπει να ευχαριστήσω το χαμομηλάκι γιατί χωρίς αυτό δεν θα την δημιουργήσει. Ευελπιστώ να την λέω κάποια στιγμή στα δικά μου παιδιά. 🙂

    @Allu Fan Marx
    Τιμή μας να σας έχουμε κοντά μας. Για μένα και τους δικούς μου είναι ο κόσμος όλος αυτές οι φωτογραφίες. Η κληρονομιά μας. Χαίρομαι που συμμετείχα. 🙂

    @Ασημώνης
    Ήμουν σίγουρη πως θα το έκανες! Να είσαι καλά φίλε μου. 🙂

  13. σαν τους αγγελους του τσαρλι ειστε βρε

    καλησπερα 🙂

  14. @skouliki
    Σκουληκάκι μου καλό, να μην το διαβάσει η μητέρα μου αυτό 🙂
    Δεν αγαπιόμασταν καθόλου πιτσιρίκια και το μόνο που κάναμε όταν ενώναμε τις δυνάμεις μας ήταν ζημιές!

  15. Τέλειες φωτος!!
    Τι είναι ο μπουρμάς;

  16. Αχ, τι ωραία: Να γεμίσει το διαδίκτυο παιδικές φατσούλες!

  17. @ Wert
    Καλώς τον μου, ο μπουρμάς φίλε μου είναι μια λιχουδιά. Παραδοσιακό γλυκό των ποντίων το οποίο μεταφέρθηκε από γενιά σε γενιά. Το έφτιαχναν οι πρόσφυγες με αγνά και προπάντων φθηνά υλικά. Συστατικά του είναι κυρίως η σταφίδα και τα καρύδια και υπάρχουν ελάχιστες παραλλαγές όσον αφορά το φύλλο.
    Εάν ποτέ βρεθείς με πόντιους να είσαι σίγουρος πως θα χαρούν να σε τρατάρουν μπουρμά! 🙂

    @ fvasileiou
    Ωραία ιδέα ξενιτεμένε μου, ελπίζω να τακτοποιήθηκες στο σπίτι και να προσαρμόστηκες στα ξένα 🙂

  18. Α!! Τώρα κατάλαβα ποιο είναι!
    Έχω φάει και είναι πεντανόστιμο.
    Με το καφεδάκι είναι ότι πρέπει.

  19. 🙂 Καλημέρα! έτσι απλά!…

  20. Γεια σου και σένα. 🙂
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

  21. ήθελα να σου πω ότι πιο πολύ κι από τις φωτογραφίες που έχουν μια απίστευτη νοσταλγία ζήλεψα αυτόν τον καφέ που ήπιατε εσείς οι τρεις οι κοπελιές εκεί πάνω.

  22. @wilma
    Πολύ ζεστό το σχόλιο σου καλή μου. Έχεις δίκιο. Δημιουργήσαμε ακόμη μια ανάμνηση οι τρεις μας. Θα τον πιούμε τον καφέ και μαζί κάποια στιγμή. Είμαι σίγουρη. 🙂

Σχολιάστε

 
