Μπλέξαν οι χορδές μας

Μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες όταν βρίσκω ελεύθερο χρόνο για περιήγηση είναι οι σελίδες με τ’ ανέκδοτα. Μου έρχονται αρκετά ανέκδοτα βέβαια στο email μου από γνωστούς και άγνωστους, αλλά αυτά που βρίσκεις μόνη σου είναι τα καλύτερα.

Χαμογελάστε ή ξεκαρδιστείτε στα γέλια λοιπόν, με το παρακάτω, αλλά μετά σκεφθείτε πως θα ήταν να βρισκόσασταν στη θέση αυτών των ανθρώπων. Προσπερνάω το «κήρυγμα» και πάω κατευθείαν στο ηθικό δίδαγμα:

Μην πηγαίνετε σε εκπομπές ψυχανάλυσης, επίλυσης προσωπικών διαφορών και προβλημάτων στην τηλεόραση! Υπάρχει περίπτωση αυτός που υποτίθεται πως θα σας τα λύσει να είναι γελοίος!

via «Ανέκδοτα & άλλα αστεία»

~ από Mara Lisha στο Οκτώβριος 27, 2008.

30 Σχόλια to “Μπλέξαν οι χορδές μας”

  1. Ειναι απο τα πιο αστεία videos , συγχρόνως όμως σε κάνει να προβληματιστείς για τα άτομα αυτά που λειτουργούν σαν τηλεοπτική ψυχαναλυτές. Δυστυχώς στην Ελλάδα έχουμε ακόμα πιο γελοίους αλλά δεν έχουν εκδηλωθεί τόσο πολύ

  2. απορώ με αυτούς τους ανθρώπους που πάνε στην τηλεόραση και λένε τον πόνο τους..αλλά κι ο εν λόγω δημοσιογράφος ήθελα να ξέρα συνέχισε να δουλεύει ή τον απέλυσαν?εντυπωσιακό…τουλάχιστον δεν υποκρίθηκε!

  3. @internetakias: Δεν έχουν εκδηλωθεί; Έχει και χειρότερα δηλαδή; 😀

    @psychodromio: Κι εγώ επίσης (δεν υποκρίθηκα). Γέλασα με την ψυχή μου, ξαναγέλασα… κι ακόμα γελάω. Νομίζω πως η ανάρτηση έγινε για να ξεπλύνω τις ενοχές μου. Baby steps. Μικρά βηματάκια προς την αυτογνωσία 😉

  4. Χα χα… μια φίλη της μαμάς μου , είπε τις προάλλες: «Πήρες internet; Πούν’ το, για φέρ’ το να το δω»!
    Άμα δεν ξέρεις από τεχνολογία …

  5. @manetarius: Μηδένα προ του τέλους κακάριζε 😀

  6. Εγώ θα είχα σηκωθεί και θα τον σκότωνα.

    @psychodromiο Μάλλον τον απέλυσαν

  7. @Μάριο Σάλντιγκερ:
    Εγώ πάλι δεν θα βρισκόμουν εκεί 🙂
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας.

  8. Η αντίστοιχη Δρούζα είναι ετούτος;

  9. @wert: Είσαι στο μυαλό μου 🙂

  10. ξεφτίλα ο τυπάς τι να πω…..

    Δυστυχώς ακόμα και στην Ελλάδα έχουμε καταλήξει να κάνουμε τους βλάκες …μάγκες….Ψυχολόγοι της κακιάς ώρας…

    Μεσσίες και το δρόμο τον είχε ανοίξει ο Μικρούτσικος…

    Σκέψου πόσοι άνθρωποι πραγματικά ψάχνουν διέξοδο και φτάνουν στο σημείο να ξεφτιλίζονται στην τηλεόραση…

    [βλέπε Πάνια..]
    Μπον νουι!

  11. To είχα δει πρόσφατα το βίντεο αυτό και η αλήθεια είναι πως έψαχνα τα άντερά μου για κανένα μισάωρο. Μετά το πήγα στο γραφείο να το δουν και οι υπόλοιποι. Αυτό ήταν. Η υπόλοιπη ημέρα θεωρήθηκε επίσημα ρεπό. Κανένας δεν μπορούσε να δουλέψει πλέον…

    Στα σοβαρά όμως:
    α) Προφανώς είναι «στημένο». Δεν είναι δυνατόν κανένας από τους υπόλοιπους θεατές να μην αντιδρά σε τίποτα από αυτά. Ούτε είναι δυνατόν οι άμεσα «θιγόμενοι» να μην τον πλάκωσαν στα χαστούκια…

    β) Εγώ είμαι λίγο σκληρός σε αυτά τα θέματα. Ας μην πήγαιναν. Όποιος νομίζει ότι έχει τα κότσια να περιφέρει τη δυστυχία ή τη μιζέρια του από κάμερα σε κάμερα, ας είναι έτοιμος να υποστεί και τις συνέπειες. Δε βλέπετε η σύζυγος Πασχάλη; Μια χαρά τα καταφέρνει… Επαγγελματίας γαρ.

  12. @Γλαύκη
    Πόσο δίκιο έχεις! Δεν καταλαβαίνω καν γιατί υπάρχουν αυτές οι εκπομπές. Τι μπορούν να προσφέρουν;
    Υπάρχει όμως κόσμος που θεωρεί πως αν μάθει το πανελλήνιο τον πόνο του θα ξαλαφρώσει!

    Spy
    Και μένα μου πέρασε από το μυαλό πως είναι στημένο! Κανείς δεν γελά. Αλλά και πάλι θέλει να είσαι καλός κομπάρσος για να μην σκάσεις στα γέλια. Τα εύσημα λοιπόν στους κυρίους και στις κυρίες 🙂

  13. Υπάρχουν τόσα πολλά trash σ όλες τις t.v.που πλέον εχω χάσει τον λογαριασμό.

  14. @ tantoguanto
    Και που είσαι ακόμη, έχουν να δουν πολλά αστράκια τα ματάκια μας 🙂

  15. Kαλησπέρα,πρώτη φορά περνάω απο εδώ.Καλώς σε βρήκα…
    Μεταξύ σοβαρού και αστείου όντως τις περισσότερες φορές αυτοί που πηγαίνουν σε τέτοιες εκπομπές είναι εκτός πραγματικότητας.Αν είναι δυνατόν να σβηστούν πληγές ετών με δύο-τρείς συμβουλές που θα δώσει ένας ψυχολόγος.Το χειρότερο είναι οτι δεν έχει κάνει καμία κίνηση το Ε.Σ.Ρ.για να απαγορεύσει τέτοιες εκπομπές.
    Καλησπέρα και πάλι.

  16. @skount
    Δεν ξέρω γιατί το Ε.Σ.Ρ δεν παίρνει θέση, είναι όμως ένα θέμα προς συζήτηση. Αν και πιστεύω πως στο χέρι μας είναι να μην παρακολουθούμε πράγματα που μας ενοχλούν. Καλώς ήρθες στην παρέα μας 🙂

  17. πολυ παλιο το βιντεο,αλλα οντως ξεκαρδιστικο…..

  18. Λοιπόν, μόνος στο γραφείο και χαχανίζω παρά το πρωινό (για τα μέτρα μου) ξύπνημα: Μαράκι, το έκανες το θαύμα σου!

  19. Εμένα αυτό το βίντεο Mara, μου δημιουργεί την ίδια αίσθηση με το Party (την ταινία με τον Πήτερ Σέλερς). ενώ όλοι γελούν, εμένα με πιάνει το άγχος για αυτόν που ζει στον κόσμο του και δεν καταλαβαίνει το ότι οι υπόλοιποι τον κοροιδεύουν.
    Βέβαια, εδώ που τα λέμε ισχύει αυτό που ανέφεραν ήδη οι προλαλήσαντες: αν βγάζεις τον καημό σου σεργιάνι στα κανάλια, το να γίνεις σούργελο γίνεται μέρος του παιχνιδιού 😦

  20. @Σπύρο
    Παλιό αλλά θαυματουργό! 🙂

    @fvasileiou
    Φώτη μου, ξενιτεμένε μου, που τουλάχιστον έκανα εσένα χαρούμενο! 🙂

    @wilma
    Βιλ, κοριτσάκι μου το party είναι θειική ταινία. Θα έπρεπε να την δείχνουν στην τηλεόραση που και που. 🙂

  21. mara mou, το πρόβλημα με την τηλεόραση είναι ότι την παίρνουμε τόσο πολύ στα σοβαρά. Τόσο πολύ που ορισμένοι πάνε για να τους λύσουν τα προβλήματα. Τόσο πολύ που ορισμένοι το έκαναν και επάγγελμα (βλέπε τηλεκριτικούδες…)

  22. δε καταλαβαινω ομως… γιατι γελαει?
    πολυ ασχημο βιντεο εγω δε γελασα καθολου:(

  23. Δυστυχώς γέλασα κι εγώ πολύ με αυτό το βίντεο αλλά την ίδια στιγμή ένιωθα ενοχές. Ποιος είπε ότι η τηλεόραση είναι εκπαιδευτική/ψυχαναλυτική κλπ; It’s just business! It’s a show! Πότε θα το καταλάβουμε επιτέλους αυτό για να αρχίσουμε να ψάχνουμε την εκπαίδυση/ψυχανάλυση κλπ εκεί που πραγματικά είναι;

    Και όσο για αστεία, ρίξε μια ματιά και στο gelame.gr, θα βρεις αρκετά για να χαλαρώσεις και να γελάσεις.

  24. @apos
    Το θέμα είναι πως αυτοί βγάζουν χρήματα από τέτοιου είδους δουλειές. Λες να γίνουμε κι εμείς; 🙂

    @beth
    Προφανώς είναι fake το video, εμένα με παρέσυρε το γέλιο του. Την είπα την αμαρτία μου 🙂

    @simos
    Καλώς ήρθες στην παρέα μας. Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Ειλικρινά το εκτιμώ. Μου αρέσει πολύ να γελάω. Το τελευταίο διάστημα δεν το κάνω συχνά 🙂

  25. Λιγα λογια για τον Μικρουτσικο μην γινουμε μπιλιες!!!! χιχιχι
    Καλησπερες Μαρα, να εισαι καλα μ εκανες και γελασα

  26. Χαρά μου να σε κάνω να νιώθεις όμορφα Ασημώνη μου. Άλλωστε κι εγώ δεν περνώ άσχημα όταν σ’ επισκέπτομαι 🙂

  27. Καλά, αυτός ο τύπος απορώ πως άντεχε τόση ώρα!!!!

    Αλλά τι να πεις με τις κατηνιές του καθενός που τις βγάζει στην φόρα.

    Τέτοιοι άνθρωποι προφανώς δεν έχουν φίλους για να μιλήσουν και τρέχουν στα κανάλια να κουτσομπολευτούν!!!!

  28. @moyratos
    Μουράτε, εμένα μου κάνει εντύπωση πως το κοινό δεν παρασύρθηκε ούτε μια φορά. Ένα χαμόγελο, τίποτα!:)

  29. Καλά βγάζει μάτι ότι είναι fake.
    Και δεν υπάρχει πιο γελοίο πράγμα απ’ το προσποιητό γέλιο, ειδικά όταν αυτό είναι (και καλά) υστερικό!
    Τελικά νομίζω ότι περισσότερο κι απ’ τα φιλοξενούμενα νούμερα, ξεφτιλίστηκε ο ίδιος ο Ανίτος Πάνιας!

  30. @teddyboy
    Ανίτος; Χα χα χα μόνο εσύ μπορούσες να το σκεφτείς!

Σχολιάστε

 
