Τί κακό σου έχω κάνει; Ε;

Ε;

~ από Mara Lisha στο Νοέμβριος 1, 2008.

17 Σχόλια to “Τί κακό σου έχω κάνει; Ε;”

  1. Το απίστευτο, του απιστεύτου ..
    Από ταινία πρέπει να ειναι, Ε;

  2. @wert
    Από ταινία είναι, δεν γνωρίζω ακριβώς, να πω την αμαρτία μου. Το λάτρεψα όμως 🙂

  3. Ο chef d’orquestre έφερνε λίγο στον Κωστάλα ή η ιδέα μου ήταν;
    Από φωνή κορμί, πάντως.
    Αντε καλό μήνα και πρασεχώς να δούμε και το ‘Ανοιξε Πέτρα’.

  4. @Apos
    Καλό μήνα Αργεντίνε μου, καλά για το κορμί δεν τολμώ να σχολιάσω. Εδώ που τα λέμε δεν θυμάμαι και καμιά κυρία της όπερας αδύνατη!
    Το τι σου ετοιμάζω στην συνέχεια ούτε μπορείς να φανταστείς! Χα χα χα Άνοιξε πέτρα; Λες;

  5. Είναι από την ελληνική ταινία «Ilustration» -είναι σχετικά πρόσφατη (δεν την έχω δει, αλλά μπορείς εδώ να πάρεις μια ιδέα)

    Αλλά με το βιντεάκι πέθανα στο γέλιο!

    Καλό Μήνα 🙂

  6. @νατασσάκι
    Καλώς την. Να είσαι καλά κορίτσι μου. Ευχαριστώ για την ενημέρωση, έγινα ρεζίλι που δεν ήξερα 🙂
    Το βιντεάκι είναι μούρλια!

  7. φοβερό!!!! Ε;

  8. @epikairo
    Ναι, ήταν πολύ καλό!

  9. Κι εμενα!!!!
    Μαρα το λάτρεψα!!!

    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΑΚΙ

  10. @φαραωνα
    All the money! 🙂

  11. Κι εγώ, με τη σειρά μου, αναρωτιέμαι. Τί κακό έχω κάνει; Ε;
    Την καλησπέρα μου

  12. all the money που λες και εσύ!!!!!
    γέλασα πολύ…ό,τι πρέπει για μια νύχτα που έρχεται στο ελ πεκαδο!Μπον Νουι!!!

  13. Και εντάξει εσείς.
    Εμείς τι κακό σας έχουμε κάνει για να υποφέρουμε έτσι; Ε;

  14. @vloutis
    Κανένα κακό αγαπητέ μου!
    Καλώς ήρθατε 🙂

    @glaykiyou
    Γλαύκη μου, τελείως τυχαία ταίριασαν τα post μας! καλή μας διασκέδαση λοιπόν 🙂

    @spy
    Το είπα ότι πρέπει να αλλάξετε στρωματάκι! Σας κάνει γκρινιάρη, σας χαλάει τον ύπνο! 🙂

  15. Το λογοπαίγνιο ήταν σχόλιο για τον τίτλο και μόνο…
    Καλή σας μέρα. Καλώς σας ανακάλυψα κι εγώ…

  16. Καλημέρα Mara!
    Καλά, απίθανο το βιντεάκι και το τραγουδάκι!
    Αλλά και το προηγούμενο βίντεο με τις φωνές και τον παρουσιαστή που γέλεγε….
    έκλαυσα από τα γέλια!

  17. @kikop
    Καλέ μου, προσφορά του διαδικτύου: κλείστε την τηλεόραση.. χι χι χι

Σχολιάστε

 
