Fairytale Gone Bad

Σάββατο σήμερα και ξύπνησα με διάθεση extra funky!

Sunrise Avenue – Fairytale Gone Bad

Έχω μια όρεξη για νέες περιπέτειες, νέους έρωτες. Εσείς;

~ από Mara Lisha στο Νοέμβριος 8, 2008.

38 Σχόλια to “Fairytale Gone Bad”

  1. Πάντα έτσι ξυπνάω…. στη μέση όμως του καφέ… θυμάμαι τι πρέπει να κάνω… και μου κόβονται τα φτερά….
    Το μόνο θετικό… είναι ότι δεν χρειάζομαι νέους έρωτες.. έχω καβάτζα πάντα έναν ανεκπλήρωτο παλιο….
    :-))))

  2. Είναι λόγο αγχωτικό..
    Γι αυτό κι εγώ τα Σάββατα δεν σκέφτομαι τίποτα. Πάω στο κομμωτήριο, για καφέ, μετά ουζάκι με καλό μεζέ και στο τέλος αφού έχω διασκεδάσει όσο περισσότερο μπορούσα, κι ήπια τον Βόσπορο… Πέφτω πάνω σε μια πάστα και την τσακίζω 🙂
    Κάνει καλό και στους ανεκπλήρωτους έρωτες!

  3. σου ευχομαι ….καλε να σου ερθει ο ερωτας κατακεφαλα και να ειναι και ιδανικος..μετα αμα εχει αδελφο με γνωριζεις και μενα

  4. Ευχομαι ολα οσα θελεις να ερθουν γρηγορα στη ζωη σου.Μ αρεσει η αισιοδοξια σου!

  5. @skouliki
    Θα κλείσω τα μάτια..
    Όσο πίνουμε, καπνίζουμε και…
    Ακόμη γελάω…

    @φαραωνα
    Θα βάλω τα κόκκινα πέδιλα καλή μου. 🙂

  6. please keep up the funky groove du-ts-ka-ts du-du-ka-ts this is the end du-ts-ka-ts you know… 🙂

  7. Mara Lisha καλημέρα σου και συγχαρητήρια για την ιστοσελίδα σου.
    Ενημερώθηκα μόλις χθές από Στέφανο(ΕΠΙΚΑΙΡΟ)
    Αν θέλεις,ευχαρίστως μπορώ να σου στέλνω μερικά βιντεάκια και εσύ επιλέγεις αν και ποιό θέλεις να αναρτήσεις.
    Καλή σας επιτυχία// Καπετάν Γιάννης
    Υ.Σ.- Στείλε μου φυσικά το e-mail σου και τα χαρακτηριστικά της ιστοσελίδας σου(Τώρα μπήκα μέσω ονόματός σου στο επίκαιρο)
    Ευχαριστώ

  8. @βλαχοκυριλές
    I can see you are in the same mood too!

    @Νομικός
    Καπετάνιε χαίρομαι πολύ που σας βλέπω κι από δω. Θα τα πούμε σύντομα 🙂

  9. you bet ya! 😉

  10. Εγω πάλι έχω όρεξη για ξάπλες και άραγμα!!!
    βάζει και κρύο και είναι για μέσα!!!!
    Μπρρρρ κρύο (που το ‘δα?)

  11. @@kikop
    Πρώτα περιπέτεια και ύστερα ξάπλες 🙂

  12. Για μένα δεν υπάρχει πιο ερωτική εποχή από τον χειμώνα! Η μέρα τελειώνει νωρίς, κάνει κρύο, οι δρόμοι λασπωμένοι, τι το καλλίτερο από το να μένεις στο σπίτι με μια κούπα ζεστό καφέ (ή ένα ποτήρι κόκκινο κρασί) και την αγάπη σου αγκαλιά;

  13. Φώτη και για μένα ισχύει το ίδιο!
    Το θέμα είναι να υπάρχει αγκαλιά 🙂
    Ξενιτεμένε, τώρα εδώ που τα λέμε δεν ξέρω αν συναντήσεις κρύο εκεί που είσαι;
    Το ΣΚ ήσουν Γιάννενα;

  14. αφού έχεις καπετάνιο στην παρέα…δε θα φοβηθείς φουρτούνα…αγαπητή mara!
    ελπίζω να τον αγκαλιάσετε όπως και μεις…που πλέον στην παρέα του epikairo τον αγαπάμε 🙂

  15. @epikairo
    Στέφανε τον έχω ήδη λατρέψει! 🙂

  16. Γουστάρω θανασιμα τα ανεβασμένα ποστ!!!!!!!!!ευχομαι….να ερωτευτείς τρελά!!!!!!!!!!!!!!!

  17. @glaykiyou
    Το μόνο σίγουρο. Θα είναι τρελά! 🙂

  18. ακριβώς….μακριά από εμάς τα ημίμετρα!Μπονζουρ!

  19. Kαι γω καπως ετσι ξυπναω… Αλλα πολυ φοβαμαι πως αν ξεκινησω νεους ερωτες θα μπλεχτω σε…. περιπετειες!!!!!
    Καλημερες

  20. Θα πω ναιαιιαι στις νέες περιπέτειες, όσο για τους νέους έρωτες… άυτά είναι για ‘σας τους νέους :Ρ 🙂

  21. mia xara se briskw:)
    aisiodoxa panta!

    *siga bre manetarius graia*

  22. Ήδη υπάρχουσες τρέλες-περιπέτειες και τρελός έτρωτας … Σου εύχομαι το ίδιο!!!!

  23. ego pantos perimeno na erthei o xeimonas…
    an kai to fthinoporo (to opoio fthinopore pleon) moy dimiourgei panta mia jazziariki diathesi…kalo vrady…

  24. Εμείς; Τι εμείς;

  25. Πωπω Μάρα μου,
    πολύ χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος ανώμαλος που γουστάρει χειμώνα, σπίτι, κουβερτούλες και τα λοιπά παρελκόμενα!

  26. Εγώ πάντως αφού ανοίξω τα «στραβά» μου, Σάββατο πρωϊ, θα προτιμήσω «Παπιοπεριπέτειες». Oldie, but goodie!

  27. @manetarius, beth, moyratos,giousurum, elf, TeddyBoy, Θωμάς
    Σας ευχαριστώ για τα σχόλια. Δυστυχώς δεν κατάφερα να σας απαντήσω νωρίτερα διότι τις τελευταίες μέρες το pc το πήγα για ανακύκλωση! Κοινώς έγινε βίδες! Επιστρέφω με νέες δυνατότητες και πολύ πολύ όρεξη …
    Σας φιλώ όλους 🙂

  28. με γεια το pc φιλενάδα…επιτέλους, οι δυνατότητες του pc συμβαδίζουν με τις δικές σου 🙂

  29. @Στέφανος
    Μια γλύκα είσαι πάντα.
    Του πήρα και χάντρα μπλε για να μην μου το ματιάσουν 🙂

  30. χικ ..ολα καλα η εισαι ακομα χικ ?/ :)))

  31. Εγω βρίσκομαι σε Mood Χριστουγέννων. Βλέπε σπίτι, φωτάκια, κόσμος, τσάι με κανέλλα και τέτοια extreme sports.

  32. Καλα ωρέ… με νέο pc… και παλιο ποστ???
    Ντροπή!!!!!
    Αλλαξε τό!!!!
    :-))))

  33. Εκλεκτή Μάρα καλημέρα.
    Συνέχισε…

    Μετευχών διαπύρων

    Αναστάσιος

  34. αχ ρε βίλμα έτσι άμα έχεις παιδάκι έχεις και χριστούγεννα, (άσχετο αλλα ήθελα να το πώ) που σαι βρε μάρα??

  35. ναι κι εγώ ρωτώ: που είσαι βρε Μάρα? δηλαδή τι θα γίνει? θα μπαίνει η μια και θα βγαίνει η άλλη?

    Beth τα χριστούγεννα είναι για όλους! εγώ έχω Χριστούγεννα από πάντα. Τώρα με το παιδάκι απλά τα ενίσχυσα.

  36. @Skouliki
    Καλή μου για πολύ καιρό ακόμη θα είμαι χικ..:)

    @Wilma
    Λάτρευα τα Χριστούγεννα κι όλη την διάθεση που υπάρχει γύρω από τον στολισμό τους. Όχι πλέον!
    Πολύ απογοήτευση στο συγκεκριμένο θέμα χα χα χα

    @Akanonisti
    Ούτε ένα σχόλιο δεν προλαβαίνω να γράψω! Που καιρός για άρθρο χα χα χα

    @Καζαντζίδης
    Αγαπητέ μου καλώς ήρθατε στην παρέα μας. Τιμή μου.

    @beth
    Μήπως πρέπει να κάνουμε παιδάκια; Όχι τίποτα γιατί αλλιώς μόνο η Wilma και η Elf θα αναβοσβήνουν λαμπάκια 🙂

  37. ωραια ρεεε κανε με παρεα να ειμαι και εγω ετσι γιουπι

  38. Μας κόβω στο τέλος μόνο γιούπι να είμαστε 🙂

Σχολιάστε

 
