Αφιέρωσις εις τον Δρα. Σινγκ

Φίλτατε δρα. Σινγκ,

γνωρίζετε εδώ και καιρό δια τα συναισθήματα φιλίας, αλληλεγγύης και θαυμασμού που τρέφω δια το πρόσωπόν σας. Μετά μεγάλης μου χαράς σας αφιερώνω τούτο δω το άσμα, εκ βάθους καρδίας δια να σας εκφράσω εις την Βουλγαρικήν, τα πάθη της γενεάς μας*.

Η γενεά: elf, wilma, spy, apos, teddyboy, skouliki, manetarious, akanonisti, Θωμάς, etc. και οι καθημερινοί μου επισκέπτες από το Ράδιο Αρβύλα!

~ από Mara Lisha στο Νοέμβριος 26, 2008.

52 Σχόλια to “Αφιέρωσις εις τον Δρα. Σινγκ”

  1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
    Ευχαριστώ πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!!!!!!!!!!!
    Εν τω μεταξύ… βάζω το βιντεάκι να παίξει και στην αρχή νόμισα πως μου το έστειλες απλά για την κοπέλα.
    Μετά λέω… ρε κάτι με θυμίζει αυτό το τραγούδι… Γύρω στο 1:05 πήρα μπρος και έσκασα στο γέλιο!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!
    Μάρα μου, δεν ξέρω πως να σε ευχαριστήσω γλυκιά μου. Δεν ξέρω γιατί, αλλά νιώθω μια μικρή δικαίωση…
    Πολλά πολλά φιλιά σε σένα και σε όλη αυτή την ένδοξη γενεά.
    Και πάλι ευχαριστώωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!!!!

  2. Γιατρέ ο τύπος είναι τέλειος! Πολύ γνωστός στη χώρα του!!!
    Η ιδέα ήρθε από τον Θωμά, βλέπαμε μαζί το απόγευμα τηλεόραση και πέσαμε πάνω του!
    Μήπως να του κάναμε μια συνεδρία; χαχαχαχαχαχαχα
    Τι παραπάνω δηλαδή έχει ο Βέρτης; 🙂

  3. Να συνεισφέρω με τα στίχοι σε δύο βερσιόνες;

    Αζίς:
    Не, не плача аз, вече нямам глас,
    Όχι, όχι κλαίω ‘γω, δεν έχω πια φωνή,
    нямам нищо аз на този свят.
    δεν έχω τίποτα σ’ αυτό τον κόσμο.

    Този свят студен от лъжи сломен,
    Σ’ αυτό τον κρύο κόσμο, από ψέματα σπασμένο,
    искам само ти да си до мен.
    θέλω μόνο ‘συ να είσαι κοντά μου.

    Ρεφραίν (δις):
    Да ме галят твоите коси,
    Να με χαϊδεύουν τα μαλλιά σου,
    да ме гледаш с черните очи.
    να με κοιτάζουν τα μαύρα μάτια σου.

    Μαλίνα (σ.σ. Βατόμουρο):
    С теб щастлива бях и сега разбрах
    Με σένα ήμουν ευτυχισμένη και τώρα κατάλαβα
    че единствен ти си на света
    πως μόνο εσύ υπάρχεις στον κόσμο

    моля те прости всичко ми вземи
    σε παρακαλώ συγχώρα με και όλη πάρε με
    само твоя пак да съм сега
    μόνο δική σου ξανά να είμαι τώρα.

    Ρεφραίν (δις):
    Да ме галят твоите коси,
    Να με χαϊδεύουν τα μαλλιά σου,
    да ме гледаш с черните очи.
    να με κοιτάζουν τα μαύρα μάτια σου.

    Αζίς: Не, не плача аз…
    Όχι, όχι κλαίω ‘γω…
    Μαλίνα: Вече нямам глас…
    Δεν έχω πια φωνή…
    Αζίς: Нямам нищо аз на този свят…
    Δεν έχω τίποτα σ’ αυτό τον κόσμο…
    Μαλίνα: Този свят студен…
    Σ’ αυτό τον κρύο κόσμο…
    Αζίς: От лъжи сломен…
    Από ψέματα σπασμένο…
    Исках само ти да си до мен.
    Ήθελα μόνο ‘συ να είσαι κοντά μου.

    Ρεφραίν (δις):
    Да ме галят твоите коси,
    Να με χαϊδεύουν τα μαλλιά σου,
    да ме гледаш с черните очи.
    να με κοιτάζουν τα μαύρα μάτια σου.

  4. Xαχα… μα πού το πέτυχες; δεν τους γνωρίζω τους δυο τύπους στο βίντεο..

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  5. @kassianos
    Καμία σχέση με το τραγούδι του Βέρτη 🙂
    Τιμή μου να βρίσκεσαι στην παρέα μας!
    Αδερφούλη μου…

    @glarenia
    Γλαρένια μου, κορυφαίοι! Απλά κορυφαίοι…

  6. Καλά, αν κάνουμε κάποια αναδρομή στα «hits» της προηγούμενης δεκαετίας, πιστεύω πως θα χρειαστεί και 2η σελίδα για να χωρέσει τα σχόλια (& τα χάχανα)!
    Kondjo, ζεις, άντε και βουλευτής!

  7. Τι ‘ναι τούτο, μανίτσα μου; (που θα ‘λεγε κι ο άπος). Τώρα δε που διάβασα και τα στίχοι νιώθω διπλά περήφανη ως γενεά και ως άνθρωπος. Καλημέρα, κουκλίτσα μου, μας έφτιαξες τα κέφια! (Άντε να πάω στο γραφείο τώρα!)

  8. egw anoikw saythn th genia…?
    ή παρα ειμαι μπεμπισσα?
    Μη μου ξανα πεις συγνωμη για χαζα θα θυμωσω ιδιαιτερως 🙂
    καλα να περνας και καλη δυναμη

  9. Παλιό, παλιό! Αλλά άπαιχτη μορφή ο μπουμπούκος της!

  10. @ Θωμάς
    Μάλλον τα χάχανα καλέ μου! Γιούπι κατάσταση λέμε!
    Σου ερχόμαστε το ΣΚ ετοίμασε υλικό! Είμαι σίγουρη πως θα βρεις απίστευτο. Καραόκε ίσως; 🙂

    @elf
    Ξωτικό μου, σ’ έκανα περήφανη! Χαρά μου!
    Ευτυχώς που υπάρχει και ο kassianos και μας μεταφράζει! Άραγε η φράση του Αpos πώς να είναι στην Βουλγαρικήν; 🙂

  11. @Beth
    Μια χαρά ταιριάζεις στην γενιά!
    Συγνώμη, συγνώμη, συγνώμη.. 🙂

    @Wert
    Ο παλιός είναι αλλιώς…
    Ο μπουμπούκoς; Χα χα χα
    Σε ρόλο Ευγενίας η Malina!

  12. Πολύ ωραία γκόμ… ε… χμ, βίντεο ήθελα να πω.
    Θα το βάλω στα αγαπημένα μου.

  13. @Spy
    Αυτός και ο ρόλος μου καλέ μου. Αφιέρωμα στον γιατρό, μια που ξέρουμε όλοι την αδυναμία του, αλλά συγχρόνως να ευχαριστήσουμε και τον ανδρικό πληθυσμό!
    Αν έβαζα τον Σάκηηηηηηηηηηηηηη να τραγουδά θα με περνούσατε γενεές δεκατέσσερις!
    Ξεχνάω εγώ, που την πέσατε όλοι στην Elf και την Wilma για τον Μάθιου 🙂

  14. Βάλε Σάκη..μη τους ακούς ζηλευουν…..
    Τα φιλιά μου στον Ντοκτορα…τον έχω χάσει!
    και σε σένα φυσικά!!!!

  15. @glaykiyou
    Ρουβίτσα; Τέλειο, πολύ χάρηκα Γλαύκη.
    Τελικά είμαστε πολλές 🙂

  16. ΑΚΟΥ ΦΆΣΗ…

    είμαι σε μπουζουκερι…ΡΕΜΟΣ -ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ…

    Στο διπλανό τραπέζι μεταξύ των άλλων κάθονται..και δυο κυρίες μεγαλούτσικες γυρω στα 60 +

    Και ακούω τον εξής διάλογο πριν αρχισει το πρόγραμμα:

    -Εντάξει ,ωραίος ο Ρέμος…αλλά ο Σάκης φιλενάδα…Αλλο πράγμα…και της τρέχανε τα σάλια…
    -Ναι ο Σάκης…θεός..μίλα πιο σιγά μη μας ακούσει ο Γιώργος[ο συζυγος δηλαδή]
    Κοινως ο Σάκης είναι παντός καιρού και ηλικίας…
    Από 2 έως 92!

  17. Καταπληκτικό….
    Και θα ήθελα να προσθέσω ένα βιδεακι ακόμα….
    για τον Δόκτορα… αλλα και για όλους τους πάνθηρες….

    Χαχαχαχαχαχαχαχα

  18. @glaykiyou
    Είναι φυσικό να τρελαίνονται όλες οι γυναίκες μαζί του! Ανεξαίρετος ηλικίας! Αφού είναι το απόλυτο αρσενικό 🙂

    @Akanonisti
    Καλά το βιντεάκι μούρλια! χα χα χα χα
    Άντε βρε να κάνουμε και Fan club! 🙂

  19. ρε ζουρλη αχαχχααα φοβεροοοοοοοοοοοο

    το μονο που θελω απεγνωσμενα ειναι να μαθω απο που πηραν την μασκαρα θελω και εγω τετοιες βλεφαριδεςςςςςςςςςςςς

    εισαι θεαααα

  20. επισης για το δεντρο και την συμμετοχη τι να κανω δυστυχως μαζευτηκανηδη 40 ατομα για αυτο το εκλεισα δεν χωρανε αλλοι ..

    😦

  21. @skouliki
    Kαλά δεν παίζεσαι! Ο άλλος ξεδιπλώνει το ταλέντο του και συ σκέφτεσαι τις βλεφαρίδες;
    χα χα χα Max factor! Τα ταλέντα μόνο αυτήν φορούν..

    Όσο για το δέντρο, λέω να κάνεις και ένα έλκηθρο με ελαφάκια για να χωρέσουν και οι λοιποί χα χα χα

  22. Unpaictable!!!! Καλό απόγευμα φιλενάδα, έγραψες:))

  23. @citronella
    Χαίρομαι που σου άρεσε καλή μου! Έχει ειδική κατηγορία κοινού το συγκεκριμένο είδος και φοβήθηκα μήπως δεν αρέσει! χα χα χα
    Καλά να περνάς 🙂

  24. Καταπληκτικό!
    Λατρεύω τις σκηνές στο κρεβάτι..
    Το ‘σούπερ αρσενικό’ με το άιλάινερ εμφανίζεται σε αισθησιακές σκηνές με τον κορίτσαρο!
    Και ξάφνου..
    εξαφανίζονται όλα τα περιττά κιλάκια του και θαυμάζουμε το καλογυμνασμένο στήθος του!
    Τρέλλα!

  25. @Teddyboy
    Teddy, καλά βγάζει μάτι το τρελό κορμί, οφείλω να συμφωνήσω… χαχαχα

  26. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ….
    Επειδή… ήταν πραγματική ανακάλυψη.. ο AZIS και είναι γνωστή η αδυναμία μου στον Δόκτορα…
    Κανόνισα… να βρω… αυτόγραφο… της φίρμας… αφιερωμένο εξαιρετικά στον Δόκτορα….
    Μόλις μου αποσταλεί… θα το σκανάρω…για να το δούμε όλοι και κυρίως η εμπνεύστρια … και θα του το στείλω…

  27. Είμαι σίγουρη πως θα μας εντυπωσιάσεις! Ανυπομονώ 🙂

  28. καλα ναι ταλενταραααααααα ..αλλα και πολυ brutal eye ομως ε

    σημ. εχω προβλημα με την χωρητικοτητα της εικονας πιο μικρη θα ειναι χαλια πιο μεγαλη δεν χωραει..αχαχαχχα ακουστηκε καπως εε

  29. @skouliki
    Το θέμα είναι πως αυτός μακιγιάρεται καλύτερα από μένα! Και φαντάσου πως περνάω πολλές ώρες στον καθρέφτη 🙂
    Όντως ακούστηκε κάπως.. χα χα χα

  30. ναι το ξερω ειμαι πολυ θεα και καταφερα και σε εβαλα στο δεντρο μεσα… :)))

  31. 1. αμάν πια με τα τραγούδια! θέλω να διαβάσω κάτι στη δουλειά (που φυσικά δεν μπορώ να βάλω τραφούδια) κι εκανα τελικά 200 ΜΕΡΕΣ μέχρι να σου απαντήσω (σπίτι προσπαθώ να αποφεύγω το Pc αλλά σήμερα εκατσα για πάρτη σου μανίτσα!
    2. Προφανώς πρέπει να έχει το ίδιο τραγούδι κι ο Βέρτης ε? (από τα σχόλια κάτι τέτοιο κατάλαβα).
    3. Αυτός ο τύπος δεν ήταν στη eurovision? (πρόσεξε: δεν αναγνωρίζω το τραγούδι του Βέρτη, αλλά αναγνωρίζω το βούλγαρο τραγουδιστή. πως με βρίσκεις?).

    σε φιλώ αγαπημένη και περιμένω εναγωνίως τη σκανταλιά σου (με αυτό το icon το υπογράφω ότι κάτι ετοιμάζεις).

  32. @skouliki
    Μεγαλύτερη χαρά φίλη, δεν θα μπορούσες να μου δώσεις! Γνωστό πως όλοι καιγόμαστε να κρεμαστούμε στο δέντρο σου χα χα χα. Σφαζόμαστε για την ακρίβεια και ναι δεν ντρέπομαι να το παραδεχτώ! Ανυπομονώ να δω τι θα κατεβάσει το δαιμόνιο μυαλό σου 🙂

  33. @Wilma
    Βιλ, μόνο εσύ καλή θα μπορούσες να ξέρεις τον Βούλγαρο τραγουδιστή και όχι το τραγούδι! Τελικά κι εσύ δεν ακούς το αγόρι… χα χα χα
    Δεν γράφω!!! Έχω γκόμενοδουλειές το τελευταίο διάστημα χι χι χι
    Άλλωστε θα με υπερκαλύψει η πολυσυζητημένη νουβέλα του ξωτικού! Ήδη διάβασα ότι ταυτίστηκες με τον χαρακτήρα της Ιωάννας, εγώ πάλι νομίζω ότι ταιριάζω της Κάτιας. 🙂
    Μπορεί γλυκιά μου τα Χριστούγεννα να μην μου αρέσουν, αλλά την σκανταλιά σαν τα καλικαντζαράκια την ετοιμάζω! Το θέμα είναι πως πάντα με καταλαβαίνεις!

  34. Τελικα ο Δοκτωρας πρεπεινβα ειναι απο τους πιο αγαπητους μπλογκερς και μπραβο του… Μετα κοπων και βασανων ειδα και γω το βιντεο. Ζωγραφισες…. Αλλα ρε Μαρα…Ρουβιτσα;;;;; Σακης το απολυτο αρσενικο;;;;!!!!

  35. @Ασημώνης
    Μάλλον έχεις δίκιο φίλε μου, ο γιατρός είναι ιδιαίτερα αγαπητός 🙂
    Ρουβίτσα τρελή χαχαχα
    Σάκης – όντως το απόλυτο αρσενικό – χαχαχα

  36. Χαααχααα…που το ξεφύτρωσες καλέ αυτό; Ποιός έχει αντιγράψει ο δικός μας ή αυτή η ωραιότατη κοπελιά με τον φυσικό ξανθό φίλο;
    Για τον γιατρό μέχρι διασκευή Φραγκούλη στα Ρώσικα θα έκανα!!!!
    Εύγε!

    Υ.Γ. Ποιά δίαιτα είν’ αυτή που μόλις βγάλεις το μπλουζάκι βγαίνουν μαζί και τα περιτά κιλά;;;

  37. συντομα….τοτε θα δεις και θα γελας

  38. Συγγνώμη που διακόπτω τη νιρβάνα σας, αλλά το ποστ έχει αρχίσει και μυρίζει…
    Μήπως να γράφαμε τίποτις καινούργιο;
    Δε θέλω να σας πιέσω… μια πρόταση έκανα… λέμε τώρα…

  39. @Spy
    Τελικά έχω αρχίσει να πιστεύω πως είσαι πραγματικά κατάσκοπος!
    Αρχίζω και συνέρχομαι σιγά σιγά από την χειμερία νάρκη..
    Ακολουθώ το μέλι..
    Θα τα πούμε σύντομα 🙂

  40. Μπήκα μόνο για ένα χρόνια πολλά!όμορφα Χριστούγεννα…Μαρα!για όλους μας…για σένα και για την οικογένεια σου!Φιλιά!

  41. Μάρα μου, Χρόνια Πολλά και καλά Χριστούγεννα!
    Πάντα χαρούμενη, ευτυχισμένη, δυνατή, αγαπησιάρα.

  42. Ώσπου να ανεβάσεις καινούριο ποστ (το περιμένουμε, δεν γλυτώνεις από εμάς!):
    Καλά Χριστούγεννα, με αγάπη και χαμόγελα:)

    Αν το αποφασίσετε, πεταχτείτε και στην -χωρίς χιόνι, ακόμα- ονειρούπολη!

  43. Πολύς κόσμος απεχθάνεται την ημέρα των γενεθλίων του, με τη σκέψη πως «βάρυνε» κατά ένα χρόνο ηλικιακά, τη στιγμή που θα έπρεπε (κατ’εμέ) να «κολλάει» ένα ακόμη έτος εμπειρίας & ζωής!
    Εγώ προτιμώ με τις ευχές μου να «ανανεώνω» τη σχέση μου με τον εκάστοτε εορτάζοντα – μέχρι τα επόμενα γενέθλια!

    Χρόνια Πολλά, Υγιεινά & Δημιουργικά Μαράκι!
    «Special Delivery»!

  44. Χρόνια πολλά σ’ όλους 🙂
    Σας ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές 🙂

  45. @Θωμάς
    Καλέ μου φίλε, μόνο εμπειρία δεν απέκτησα από τον επιπλέον χρόνο!
    Μόνο περισσότερες βαφές στα κομμωτήρια μια που τα μαλλιά μου δεν ακολουθούν την ψυχή μου και ασπρίζουν 🙂
    Σ’ ευχαριστώ για τις ευχές, ότι ποθείς 🙂

  46. @mara lisha
    χρόνια πολλά!
    ότι επιθυμείς…να τα εκατοστήσεις 🙂
    ότι επιθυμείς…από καρδιάς 🙂

  47. @Στέφανος
    Χρόνια μας πολλά, καλέ μου Στέφανε!
    Καλά να περάσουμε σήμερα 🙂

  48. Καλη χρονιά βρε παιδί,να περνάς σουπερ όμορφα!

  49. Ο.Ε.Α. ΣΗΜΑ Η

    http://ellhnkaichaos.blogspot.
    com/2009/01/httprapidshare.html

  50. Βέρτη παχουλό με μουσάκι και λευκό μαλλί πρώτη φορά βλέπω. Στα Βουλγάρικα πάντως μου φαίνεται πιο ωραίο το τραγούδι. Ωραία blogoπαρεά έχεις Μαρα

  51. @barel
    Χαίρομαι που σου άρεσε! Και μένα στα Βουλγάρικα μου φαίνεται καλύτερο 🙂
    Καλώς ήρθες στο σπιτικό μου, θα χαρώ να γίνεις μέλος της παρέας 🙂

  52. Δεν είναι δυνατόν να λείψει ο Μάρτης από την Σαρακοστή;
    Έστω και πολύ καθυστερημένα,σου εύχομαι – για τα γενέθλιά σου – να τα 100στήσεις και νάσαι πάντα ευτυχισμένη με το ή τα πρόσωπα που αγαπάς και σε αγαπούν, καλή μου Mara Lisha,ή Lisha Minelli όπως σε βάπτισα εγώ,γοητευμένος από τα «πανέμορφα μάτια» σου! Το δίδυμο των ματιών και της ψυχής σου!

Σχολιάστε

 
