Γιατί κυρά μου;

Free – All Right Now (LIVE! & RARE)

Κατά καιρούς πιάνω των εαυτό μου να μιλά στον καθρέφτη. Βέβαια εκτός από το γνωστό «καθρέφτη, καθρεφτάκι μου, ποια είναι η πιο όμορφη», του εκμυστηρεύομαι κι άλλα… προσωπικά δεδομένα. Όχι, δεν γκρινιάζω με τη φάτσα μου, υπάρχουν όμως στιγμές που με μαλώνω. Στιγμές σαν τη χθεσινή.

Είναι ίσως επειδή έχω μάθει από μικρό παιδί να συγχωρώ εκείνους που μου κάνουν κακό. Έχω μάθει να βοηθώ χωρίς αντάλλαγμα. Έχω μάθει να αγαπώ λέει «με ανιδιοτέλεια». Δεν μ’ ενοχλεί να μην μου ανταποδίδουν την καλοσύνη, με ενοχλεί όμως η έλλειψη σεβασμού, όταν δεδομένα τον έχω κερδίσει!

– Γιατί κύριε/κυρία μου; Εγώ προσπαθώ να σε βοηθήσω και εσύ μου μιλάς και μου συμπεριφέρεσαι άσχημα; Γιατί;

Με εκνευρίζει. Με θυμώνει. Με κάνει να αισθάνομαι βλάκας!

Μήπως είμαι θύμα;

~ από Mara Lisha στο Ιανουαρίου 17, 2009.

18 Σχόλια to “Γιατί κυρά μου;”

  1. ειναι φανερο οτι εισαι θυμα του τζαμα που δεν σου εβαλε αλεξισφαιρο καθρεφτη να τον χτυπας κιολας να ξεθυμαινεις χωρις να σπαει

  2. @skouliki
    Αλήθεια υπάρχουν αλεξίσφαιροι καθρέφτες;
    χα χα χα Σκουληκάκι μόνο εσύ μπορούσες να σκεφτείς κάτι τέτοιο!

  3. καταρχήν έχω σοκαριστεί από το ξαφνικό των post. Πάντα τέτοια. Και να μην ξεχνάς: αν την επόμενη φορά ρωτήσεις τον καθρέφτη σου και σου πει κάτι χαριτωμένο, εγώ θα είμαι από πίσω…

  4. @Apos
    Με κακομαθαίνεις!
    Ήρθα για να μείνω…

  5. δεν είσαι θυμά….αυτοί δεν βλέπουν την αλήθεια….
    και τελικά…
    δε χρειάζονται πραγματική βοήθεια…γιατί αν χρειάζονταν θα το βούλωναν και θα έσκαγαν…και θα σε άκουγαν….Μη κολλάς βρε παιδί…Αντε επιτέλους μας έλειψες!

  6. @glaykiyou
    Γλαύκη μου, σίγουρα δεν χρειάζονται την δική μου βοήθεια! Αυτό πλέον το κατάλαβα κι εγώ… 😦
    Επιστρέφω σιγά σιγά, πιο δυναμικά και με πολύ διάθεση!

  7. κατ’αρχήν να πω πως το τραγουδάκι είναι όμορφο και υπέροχο, το ακούω από μικρό κοριτσάκι γύρω στα 10. Το χα αορασει οταν ημουν με τους γονεις μου σε μια ψαροταβερνα μεσα σε ενα cd με ροκ επιλογες.
    κατα τέλους να πω πως είναι το πιο υγειές πράγμα να μιλας στον καθευτρη να μαλωνεται να κρατατε μουτρα ο ενας στον αλλο.
    Να σκεφτεις εγω καμια φορα παιρνω τηλεφωνο τον εαυτο μου! όπψς τ’κους. είμαι στο δρομο και θελω να μου μιλησω…. τι να κανω παιρνω το κινητο και μου μιλαω για να μην με περασουν για τρελλη που μιλαω μονη μου…. (τα σχολια να λειπουν)

    εν κατακλείδι… ελπίζω ο λόγος που «χανεσαι» να είναι ΠΟΛΥ καλος 😀 🙂

  8. Ναι. Είσαι θύμα

    Ένα άλλο θύμα!

  9. Αυτό είναι! έγραψες επιτελους νέο Post!
    Τελικά Mara μήπως θα έπρεπε να ζητάς περισσότερα όταν προσφέρεις στον άλλον?
    Δεν ξέρω ρε παιδί μου, αλλά όλο αυτό το κόλπο με την ανιδιοτέλεια, τη μεγαλοψυχία κλπ, όχι απλά δεν ισχύει πλέον, αλλά αποτελεί και μειονέκτημα για τη νέα τάξη πραγμάτων. Κάποτε στα βιβλία του Ντίκενς θριάμβευε στο τέλος η ευγένεια της ψυχής και η καλοσύνη έπαιρνε (αφού είχε περάσει τον παθών της τον τάραχο) τη θέση που της αρμόζει: πάνω από όλους και όλα.
    Τώρα ο καλός είναι μ@λ@κ@ς είναι αδύναμος και δειλός. είναι αυτός που του λείπει η πυγμή και που δεν έχει τα κότσια να επιβάλλει τη θέση του. Κατ’αναλογία ο άνθρωπος που δεν επιδεικνύει σεβασμό στους άλλους είναι ο υπεράνω, που όλοι του χρωστούν και αυτός δεν οφείλει τίποτε και σε κανέναν. Ακόμη κι αυτή η αγένεια έχει μετεξελιχθεί σε ειλικρίνεια. Πότε τα μπερδέψαμε αυτά τα δύο παιδιά και δεν πήραμε χαμπάρι;
    Αγαπημένη μου Mara μου έλειψες. Συγχώρεσέ μου τον φιλιππικό που μόλις κατέθεσα στο blog σου αλλά μάλλον κατάφερες να με κουρδίσεις!
    Πολλά φιλιά

  10. @Beth
    Κρύβε λόγια! Φανερώνουμε την ηλικία μας.. χα χα χα
    Αυτό με το τηλέφωνο θα το ακολουθήσω! Βρίσκω ότι είναι καλύτερο από το να μιλάω στον καθρέφτη 🙂

    @manetarious
    Το δικαστήριο απεφάνθη! 🙂
    Είμαι ένα ακόμη θύμα! Αλλά θα το αλλάξω (τουλάχιστον θα προσπαθήσω).

  11. @Wilma
    Γεια σου Βιλ! Λοιπόν ευτυχώς που κάνεις ανάλυση εσύ, για να βγάζω συμπέρασμα εγώ! Να σου πω την μαύρη αλήθεια, μου συμβαίνει συχνά να είμαι ο μ@λ@κ@ς! Δεν ξέρω να λέω όχι. Ακόμη και να πω, ύστερα το μετανιώνω και κάνω χειρότερα! Νομίζω ότι δεν μπορώ να αντισταθώ σε ορισμένους ανθρώπους γιατί τους αγαπάω 😦
    Κι αυτοί, το ξέρουν και με εκμεταλλεύονται!!!
    Χαίρομαι που επέστρεψα κοριτσάκι 🙂

  12. Πόσες φορές θα σου το πω να φροντίζεις την Mara Lisha και να κοιτάς πάντα μπροστά;Ποτέ πίσω καλή μου. Δεν θα κατορθώσεις τίποτα.Δεν διδάχτηκες από την δική μου περιπέτεια; Ή μήπως ξέχασες την λαική ρήση:»Ουδείς αχάριστος του ευεργετηθέντος;»
    (τροποποιημένο για σένα.)Τις καλές σου συνήθειες έναντι φίλων και αγαπημένων σου προσώπων, να τις ξεχάσεις. Αν αγαπάς βέβαια την Mara Lisha.Κατάλαβες πιστεύω τι εννοώ!!!!!!

    Φιλάκια από Μαρίνα και από μένα φυσικά,που σε υπέρ αγαπάμε!

  13. @Καπετάνιε
    Γιάννη μου, ακόμη κι εσύ που πέρασες τόσα πολλά ξέρεις να συγχωρείς και συνεχίζεις να δίνεις απλόχερα αγάπη.
    Τα φιλιά μου στην Μαρίνα 🙂

  14. @Mara Lisha
    Πονάω πολύ και συμπάσχω μαζί σου γιατί είσαι τόσο πολύ συναισθηματικός τύπος και υποφέρεις με τα όσα συμβαίνουν γύρω σου.
    Έτσι είμαι και εγώ κορίτσι μου και γι’ αυτό σε καταλαβαίνω.Αλλά μέχρι πού θα φθάσει αυτό;Πρόσεξε, πρόσεξε,πρόσεξε.Φιλάκια again!!!

  15. Καλώς το κορίτσι μας!
    Θα πω στους φίλους σου να σε κουρδίζουν συχνότερα για να τσατίζεσαι και να βγαίνεις να μας γράφεις!

    Πάντως μη μασάς με την ηλιθιότητα ορισμένων και προπάντων μην πέσεις ποτέ στο επίπεδο τους.

  16. Κοιτα να δεις ….Με την Ν.Δ. που να βρεις λεφτα για ψυχολογους; Οποτε ο καθρεφτης ειναι μια πολυ καλη λυση…
    Θα συμφωνησω με τον TeddyBoy. Να σε τσαντιζουμε που και που για να γραφεις πιο συχνα… Θες να μαλωσουμε λιγο;; (χιχιχιχι)

  17. @Νομικός
    Εσύ το ξέρεις καλύτερα! Ο καπετάνιος στην φουρτούνα φαίνεται! 🙂

    @Teddyboy
    Teddy, δεν μασάω απλά εκνευρίζομαι. Αν τους κλείσω την πόρτα στα μούτρα θα είναι μια για πάντα. 🙂
    Είμαι θυμωμένη θα ξαναγράψω!!!!

    @Ασημώνης
    Ακριβώς αυτό είναι το πρόβλημα μου! Λεφτά γιοκ για ψυχολόγο! Θα πάρω την λύση που μου πρότεινε το σκουλήκι! Αλεξίσφαιρους καθρέφτες! Δοκίμασα της beth αλλά με το τηλέφωνο δεν συμφέρει.
    Κουρντίστε με …χα χα χα

  18. εεε πωςςςςςςςς γιατι να ην υπαρχουν ..

    εδω εχουν βγει αλλες κουλαμαρες αυτο δεν θα εχει ..να μην σου πω και σε διαφορα σχεδια και χρωματα κιολας

Σχολιάστε

 
