Ένα ραβδάκι για …

Λένε, πως οι πριγκίπισσες έχουν τιάρες και οι νεράιδες ραβδάκια!

Μπορεί να μην κέρδισα (για 8η φορά παρακαλώ) το φλουρί, στην κοπή της πίτας, αλλά η παρέα, μου είχε μια έκπληξη!

Ένα ραβδάκι για το Μαριλισάκι!

Βελούδινο κουτάκι, κορδέλες και άφθονο γέλιο!

Δαίμονες μάγισσες, πριγκίπισσες, άλογα, ιππότες και μια κούπα με κρασί!

Η δική τους ευχή, δική μου, «τσι κι τι μπλομ». Όλα μαζί, σ’ ένα χορό χωρίς γυρισμό.

Απίστευτος ο κόσμος και ο χαρακτήρας μας…

~ από Mara Lisha στο Ιανουαρίου 28, 2009.

25 Σχόλια to “Ένα ραβδάκι για …”

  1. Τα σέβη μου στην οικοδέσποινα!
    Βλέπω, άκρως ταιριαστή η επιλογή με το σημερινό συμβάν – πάντα τέτοια, βρε!
    Ίσως να είναι και το μοναδικό τραγούδι του Μάλαμα, που δε μου προκαλεί «μαυρίλα»! 🙂
    Όσο για τις ενδεχόμενες μαγικές ικανότητες που μπορεί να έχεις αποκτήσει, κάνε να πάρει ο Ηρακλής πρωτάθλημα στη μπάλα, pleaseeeeeee (άσχετο)! 🙂

  2. @Θωμάς
    Θωμά μου, χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι!
    Όσο για τον Ηρακλή, θα χρειαστώ (βοήθεια μου) όλο το σωματείο των ξωτικών για να πάρετε πρωτάθλημα.. χα χα χα χα χα χα
    Ένα ελαφάκι για τον Θωμά…

  3. Aπίστευτος ο κόσμος, πράγματι. Πρέπει όμως να πιάσεις δουλειά με το ραβδάκι σου τώρα…

  4. Είστε τυχερή τελικά.
    Εμένα μου έφεραν ελαφάκι…

  5. @apos
    Να είσαι σίγουρος! Μήπως κανένα ταξιδάκι, Παταγονία μεριά που σου αρέσει; Piece of cake! Άλλωστε προσφέρουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση ανάμεσα στις υπόλοιπες νεραϊδοεταιρίες 🙂

    @Spy
    Χα χα χα χα
    Το δικό σου ελαφάκι είναι trendy! Ζηλεύω 😦

  6. εγω δηλαδη που το κερδισα το φλουρι πρωτη φορα φετος ..ηταν ενα ευρω ..και το ξεχασα και πηρα με αυτο τσιχλες ..πειραζει ??/

  7. @skouliki
    Όχι αγαπητή μου! Θα κάνω ένα τσι κι τι μπλόμ και θα σου στείλω μια ντουζίνα ευρώ 🙂
    Εννοείτε από τα ευρώ μαστίχες!!!
    Αυτά που τρώγαμε πιτσιρίκια χα χα χα

  8. Στην δουλεια για τιτη χρονια το κερδισε ο διπλανος μου. (και τρεις μερες αδεια παρακαλω!!!) Την τυχη μας μεσα…

  9. κέρδισα το φλουρί…αλλά μέχρι στιγμης όλο ατυχίες μου κάθονται…
    αρα…
    κράτα το ραβδάκι σου και κάνε τα μαγικά σου!

  10. Το ραβδάκι είναι πολύ πιο intriguing απ’ το ποταπό ευρώπουλο.
    Καλή σου μέρα Νεραϊδοφιλενάδα μου!

  11. @glaykiyou
    Να είσαι σίγουρη κοριτσάκι μου! θα κάνω πολλά μαγικά από δω και πέρα 🙂

    Teddyboy
    Μου αρέσει το νεραϊδοφιλενάδα! 🙂

  12. έλα να παραλάβεις το όσκαρ σου!

  13. @Ασημώνης
    Εσύ αγόρι μου κερδίζεις αλλού! Άλλωστε είναι η χρονιά σου…:)

    @glaykiyou
    Και νεραϊδα και σε κόκκινο χαλί! Θα πάω στην μοδίστρα! Πρέπει να ραφτώ 🙂

  14. πως το ειπες ??

    τσιμπιλοτσιμπλισ ?
    τσιμπλομτσιμπλιτς?

    καλο μηνα

  15. @Skouliki
    χα χα χα «τσι κι τι μπλομ»!!!
    Όπως το «αμπε μπα μπλομ»! Που παίζαμε μικρά;
    χα χα χα
    Καλό μήνα! Καλά μας μπήκε 🙂

  16. Καλημέρα και από εμάς(Μαρίνα και αφεντομουτσουνάρα μου) και καλό μήνα, λίγο καθυστερημένα.Απόλαυση ο Μάλαμας!Νάσαι πάντα καλά και όλα ευνοικά.Φιλάκια πολλά και από τους δυό μας.

  17. η ατυχία ξεκινά όταν ο αριθμός των αποτυχιών της εύρεσης του φλουριού στο κομμάτι σου, ξεπερνά τον αριθμό των κομματιών της πίτας…
    μέχρι τότε, μπορείς να επικαλείσαι την ατυχία απλά για να σε ακούσει η τύχη 🙂 …καλό τρικ…πιάνει πολλές φορές!!!
    ακόμη είσαι στα όρια της τύχης…αλήθεια…πόσα κομμάτια είχε η πίτα;

    όσο για το τραγούδι; just perfect… 🙂

  18. @Νομικός
    Καλησπέρα καπετάνιε μου, καλό μήνα! Τα φιλιά μου στην Μαρίνα 🙂

    @Στέφανος
    Εγώ ήμουν πάντα άτυχη! Δεν περιμένω ν’ αλλάξει η τύχη μου από ένα φλουρί!
    κι επειδή είσαι μαρτυριάρης 🙂 Η πίτα είχα 12 κομμάτια και μόνο ένα φλουρί! Εγώ κέρδισα το ραβδάκι 🙂

  19. …ακόμα πίτες κόβετε εσείς;
    Εμείς εδώ είμαστε τσιφούτηδες και κρατήσαμε τα φλουριά κατευθείαν..σιγά να μην ψήναμε και πίτα!
    (πω πωωω… τι ξυνίλα!)

  20. @manetarius
    Να σας στείλουμε μια πίτα βρε! Τόσες έχουμε! Τ’ αγόρια από την Ιταλία φύγαν; Θα προλάβω; 🙂

  21. buongiorno principessa ! σας έχει απορροφήσει τόσο το ραβδάκι που δεν σας βλέπουμε πια! φιλάκια.

  22. @Wilma
    Βιλ μου, καταλαβαίνεις τα πάντα! 🙂

  23. φύγανε τ΄αγόρια… αλλά έτσι σκατά που πάνε οι δουλειές τους βλέπω να ξανάρχονται πολύ σύντομα… εγώ να δω πότε θα φύγω…από την εταιρεία!

  24. … παρακαλώ η πίτα που θα μας στείλεις να μην έχει καρύδια και σταφίδες μέσα!

  25. @manetarius
    Ευτυχώς για σένα προτιμώ την σοκολάτα 🙂
    Αλλά χαίρομαι που θα ξανάρθουν τ΄αγόρια… Θα έχεις να γράψεις γαργαλιστικές πληροφορίες πάλι 🙂

Σχολιάστε

 
