θα μου περάσει…

μόνο 24h! ουφ!

μόνο 24h! ουφ!

~ από Mara Lisha στο Φεβρουαρίου 14, 2009.

10 Σχόλια to “θα μου περάσει…”

  1. Δεν θέλω ηττοπάθειες!

  2. @apos
    Σε διαφορά με τους Λατίνους όπως εσύ αγαπητέ μου, οι Έλληνες είναι κακομοίρηδες και τσιγκούνηδες!
    Αλίμονο στις γυναίκες που αγοράζουν του κερατά, δώρα και λουλούδια για τους καλούς τους…

  3. Και εμένα μου την βαράει ο Αι Βαλεντίνος εκτός και αν εννοείς τον σχεδιαστή μόδας Βαλεντίνο Γκαραβάνι!χαχαχαχα.
    Καλημέρααααα.

  4. @tantoguanto
    Γνωστή η αδυναμία μου στους σχεδιαστές μόδας! Όχι τον άλλο εννοώ φυσικά 🙂 Αυτόν που δεν υπάρχει στο εορτολόγιο μας.. χα χα χα
    Καλημέρα 🙂

  5. και μενα αλλα την «παιζω»

  6. @skouliki
    Ρε αθεόφοβο σκουληκάκι!
    Μέχρι και κοτόπουλα ρίχνεις στο διάβα σου… 🙂

  7. Να δηλώνεις πως γιορτάζεις.. του Ασώτου…
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    (εκνευριστική γιορτή… μα τον Τουτάτη!!!)

  8. Του Ασώτου; χα χα χα χα
    Λες κι αυτός, λίγους έχει να τον γιορτάζουν! Μια ακόμη προστέθηκε 🙂

  9. Οπως το πες… Θα μας περασει…

  10. @Ασημώνης
    Καλέ μου μας πέρασε ήδη… Δεν ξέρω αν άγγιξε και τις τσέπες μας… 🙂

Σχολιάστε

 
