Με συναισθήματα από την ψυχή μου για την ψυχή μου…

Μεγάλωσα με την καμπούρα της προσφυγιάς στην πλάτη. Τρίτη γενιά, ζω σε επαρχιακή πόλη στην παραμεθόριο…

Όλες οι αναμνήσεις μου μια σονάτα του Μίκη Θεοδωράκη. Πόντος, αίμα, μίασμα.

Εθνική σύνταξη κι ανταλλάξιμα χωράφια. Αυτό ήμουν, αυτό είμαι… Εικοσιένα στρέμματα στους πρόποδες ενός βουνού. Δέθηκα με το βουνό. Η μοίρα το είχε.

Με σκλήρυναν τα λόγια.  Με πόνεσαν οι πράξεις. Έναν τοίχο έχω κι αυτόν θα κρατήσω. Μακριά από ηθικοπλαστικά μηνύματα τυχαίων ανθρώπων που διαφεντεύουν τις αλήθειες τους μέσα από  ιστορίες άλλων. Εγώ την δική μου ιστορία την έγραψα και δεν χωρά παρεκκλίσεις. Με συναισθήματα από την ψυχή μου για την ψυχή μου.

~ από Mara Lisha στο Ιανουαρίου 29, 2011.

Σχολιάστε

 
